sarasvensson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01

 

Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller bloggandet:)


Vi ses på HÄR !!! 


♥♥♥♥ Tack alla som följt mig här!!


Stora kramar / Sara

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt väder idag och det regnar till och från. Det finns direkt ingenting man kan göra utomhus för rätt som det är så kommer det en skur. Ska strax sätta mig och svara på lite viktiga mejl, och kanske om det håller upp släppa ut kaninerna en stund i hagen.


Tänkte lägga upp bilder från 12 juli då jag var på hamnfesten i Hjo. Timoteij spelade där och det blev en fantastisk kväll tack vare dessa underbara tjejer!!


                         


Ha en fortsatt härlig dag:) Kraaamar!!

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12

Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och stannar där till lördag, och på lördag ska jag på kalas hos några av mina kusiner. Det ska bli väldigt roligt:) Beställde massor med bilder igår, som kommer om några dagar. Underbara bilder från Stockholm och från Hjo och Skara.


Hoppas att ni mår bra i allafall!! Stor kram ♥


 


Har lite planer på att göra någon slags lista....att jag skriver om olika saker varje dag. Kanske att jag får lite mer inspiration då! Men det kan bli lite svårt eftersom jag inte kommer vara hemma nu på några dagar. Ja ja, vi får se :) PUSS!!

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45

Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! Det är perfekt träningsväder nu också...soligt men med lite vindar. Like it!


Detta är absolut någonting jag kommer fortsätta med. Självklart blir det svårare att hinna med när skolan börjar nu till hösten, men med lite planering ska det nog funka:) Gymmet är ju annars väldigt bra!! Snart dags för ett pass där.


Hoppas ni mår fint!!! Puss!!


 

Blommor på vackra Gotland ♥ Mitt underbara paradis!!

Av Sara - 5 augusti 2012 10:19

2 aug....timoteijträff igen :D Helt galet vilken tur man har haft den här våren och sommaren, har fått träffa finaste tjejerna fyra gånger. Det känns jättekul och jag är väldigt glad över alla tillfällen jag fått!! Det är verkligen helt fantastiskt att se tjejerna på scenen, och att känna samspelet från tjejerna på scenen till mig själv i publiken, och att dessutom få ögonkontakt är magiskt ♥ Timoteij är verkligen mycket speciella!! Så fina och genomgoa!! Helt underbara mot sina fans och ger mig alltid mycket tid när vi ses ♥ Inga ord är stora nog för att beskriva dessa fyra änglar.


Det var speciellt och väldigt roligt att såhär två år senare återvända till Olins Park i Skara. Det var just där som tjejerna gjorde sin första spelning som Timoteij för två år sedan. Då var även jag på plats. Det är ett så mysigt och fint område och lagom stort! En scen hade byggts upp och framför scenen fanns massor med bänkar. Vi var där i god tid för att få bra platser och vi hamnade på tredje bänken framifrån. Tjejerna spelade fyra låter och bjöd dessutom på en allsång. Dom är såna glädjepridare och solstrålar!!


                   


Timoteij fick ett fantastiskt pris som heter "Torparpriset". Det var väldigt kul att få närvara under utdelningen av priset. Grattis underbara Timoteij!! Det finns inga som är så värdiga vinnare som ni. Stort grattis igen!


 

 

Underbara Bodil tog denna fina bilden i torsdags och la ut den på Timoteijs blogg igår. Tack fina tjejen!! Johanna, Elina och Cissi med presenterna som dom fick av mig, Bodil fick såklart också :D Brev, collage och varsitt armband som jag själv har gjort. GISSA vilka som blev glada??!! :D Det är så kul att mina små presenter uppskattas så mycket! Det här kostade faktiskt ingenting...eftersom jag gjorde det själv.


Nu har jag och mina favoriter exakt likadana armband :D


   


Tack käraste Timoteij för att ni finns!!! Ni är sååå fantastiska och jag älskar er så mycket!! HOPPAS att vi ses snart igen :D


Världens största kramar till er!! ♥♥♥♥




Av Sara - 4 augusti 2012 14:34

 

Bild som Bodil tog i torsdags och som ligger ute på Timoteijbloggen.

 

TACK FINASTE, KÄRASTE Timoteij för allt ni gav i torsdags!! Det var helt fantastiskt att få återvända till Olins park i Skara, för att se er spela där igen...såhär två år efter. Er allra första spelning som Timoteij ägde ju rum just där och då var även jag på plats:) Tack för en grym show!! Och vad gör lite regn när man vet att man väldigt snart ska få se favoriterna på scenen??!!:D Exakt, inte ett dugg! Och det finns faktiskt också en anledning till att det slutar regna när NI ställer er på scenen. Ni är såna solstrålar!! Fyra solar på scenen ♥ Att känna samspelet från scenen till publiken, och att flera gånger få ögonkontakt med er är en mäktig känsla. Tusen tack också för all tid vid signeringen!! Det var väldigt värdefullt och det betydde väldigt mycket. Tänk att ni faktiskt ger mig så mycket tid när vi ses, även fast ni vet att det är en låååång kö efter mig. Tack finaste!! Ni ÄR verkligen mycket speciella. Säger det väldigt ofta, jag vet, men det är faktiskt sant! Det finns inga som någonsin kommer i närheten av er vad det gäller utstrålning, musik och skönhet. Ni är unika och såå grymma!!

 

Väldigt betydelsefulla, värdefulla och älskade precis så som ni är!! Tack för alla kramar, alla leenden, alla fina ord och inte minst er uppenbara glädje över att ha mig där. Uppskattas!! Och så glad jag blev över att ni tyckte om presenterna så mycket:D Så roligt!! Och det är bland det roligaste som finns, att fixa med små saker. Är fullt medveten om att det inte förväntas av er, men när ni alltid är så fina och underbara mot mig, och är så snälla som alltid ger mig så mycket tid vid sigerningen, så känner man att man verkligen vill ge någon tillbaka!! Ni ger så otroligt mycket, som ni kanske inte ens vet om.

 

Tack finaste Timoteij!!! Ni betyder så mycket och jag älskar er så himla mycket!!! HOPPAS att vi ses snart igen :D Stora kramar till er!!! ♥

 

Och Johanna? Hoppas du läser det här, love you so much!! ♥

Av Sara - 4 augusti 2012 14:06

Gjorde en härlig sommarbukett för en liten stund sedan! Fin va? :) Hoppas ni mår bra, puss!!


       

Av Sara - 3 augusti 2012 19:29

Hej! Hoppas ni mår bra. Har precis ätit middag med familjen på altanen, och innan det var jag inne i stan med syster. Vi tog mopparna en sväng till berget för en ordentlig powerwalk!! 5 km blev det idag :) Härligt!!


          


Ha en fin kväll!!


Kram ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards