sarasvensson

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Sara - 3 augusti 2012 19:29

Hej! Hoppas ni mår bra. Har precis ätit middag med familjen på altanen, och innan det var jag inne i stan med syster. Vi tog mopparna en sväng till berget för en ordentlig powerwalk!! 5 km blev det idag :) Härligt!!


          


Ha en fin kväll!!


Kram ♥

Av Sara - 3 augusti 2012 09:44

Godmorgon!! Hade en såååå FANTSTISK kväll igår tack vare mina UNDERBARA tjejer, som sprider sann glädje omkring sig!! Det var en helt grym show men trots regnet blev det väldigt lyckat, för när Timoteij kom upp på scenen slutade det regna :D Solstrålarna!! ♥ Fick mycket tid med tjejerna vid signeringen vilket jag alltid uppskattar väldigt mycket. Tack!!


Har massor med fina bilder från igår, och jag kommer dela med mig av några här på bloggen. Missa inte det :) Ha en topendag så hörs vi!!


Puss!!


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards