sarasvensson

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Sara - 2 augusti 2012 10:41

Hallå!! Hoppas ni mår fint :) 2 aug!!! Ikväll åker jag till Skara för att närvara under allsången i Olins Park i centrala Skara. Fick biljetter på posten i tisdags eftersom jag vann i en tävling. Kul :D Ser fram emot kvällen och jag tror att det kommer bli helt fantastiskt! Timoteij är där och ska spela ♥ Och den här kvällen kommer sannerligen bli speciell! För det var på exakt den här platsen för två år sedan, som tjejerna gjorde sin första spelning som Timoteij. Och då var även jag på plats :) Nu två år senare...jaa, vad säger man??!!! Det blir underbart att återvända dit för att se tjejerna spela där igen. Speciellt för både Timoteij och mig.


Detta blir sommarens hittills fjärde träff med tjejerna!! Tänk vilken tur man har haft :D Helt galet egentligen!! Känner mig oerhört lyckligt lottad som får vara med om allt det här fantastiska ♥


Ha en fin dag!! Glöm inte att följa mig på twitter och instagram där jag uppdaterar flera gånger per dag :)


twitter: SaraS43


instagram: sarasvensson_


Hoppas att vi ses där :D


Kramar ♥


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards