sarasvensson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara - 31 januari 2012 17:48

Tiden går så fort!! Redan februari imorgon!! Just nu känns livet bara så himla fint, och jag mår väldigt bra. Tyvärr har jag haft mycket att göra i och med skolan, det är mycket nu, så det har tyvärr resulterat i rent ut sagt kass uppdatering! Det känns jättetråkigt såklart, men det är tyvärr inte någonting som jag kan göra någonting åt, för det är såhär som livet ser ut just nu. Knappt något tid över till annat, eftersom skolan i stort sett tar all min tid nu. Jag vet att jag har skrivit det här i bloggen flera gånger förut, men en gång för alla, det är absolut inte något som jag tycker är roligt, och det tror jag nog att ni förstår. Men så ni vet varför jag ibland inte skriver! Och det är ju en stor självklarhet att göra så bra ifrån sig som möjligt nu sista terminen i grundskolan. Det känns som en självklarhet, och tror jag ni också tycker!! Men jag vill samtidigt att ni ska veta att era fina ord uppsattas något enormt. Ni är så himla fina!! Och jätteglad blir jag av era underbar hälsningar.


Usch, vilken tråkig början på ett inlägg!! :) Idag har jag annars haft en mycket bra dag i skolan!! Eftermiddagen har jag tillbringat åt att öva på min engelska-redovisning som jag ska hålla på torsdag om en av mina favoritfilmer. Det blir kul! Den där redovisningen har jag jobbat med i flera veckor nu, bara för att få den riktigt bra. Jag har skrivit och skrivit, och övat och repeterat riktigt ordentligt! Så nu sitter det mest, och jag vet vad jag ska säga :) Gillas!!!


     

Att redigera bilder är kul! Speciellt bilder på en själv tillsammans med favoriterna ♥ Jag redigerar mina bilder på picknik!! Ni vet ju vad det är för sida vid det här laget :) Och jag bara älskar den! Det finns massor med bra finneser, in och kika!!


Jag har precis varit ute på en långpromenad här i Gudhem tillsammans med mamma och syster. Det är hur kallt som helst!! Men jag gillar det :) Samtidigt som jag hatar att frysa, vilket jag gör väldigt också, så gillar jag ändå vintern och all kyla. Fast då gäller det att ta på sig riktigt ordentligt med varma kläder så att man håller värmen!! Nu blir det strax middag med familjen här hemma. Hoppas att ni alla mår bra, och att eran vecka börjat på bästa sätt!! ♥


Sköt om er!! KRAMAR ♥

Av Sara - 29 januari 2012 11:59

Hoppas att ni mår bra!! Jag har hittills ägnat min förmiddag åt att skriva på en SO-uppsats. Och lite senare idag blir det mer plugg i form av tyska och ni. Det är mycket nu, men det är bara att kämpa på! Igår blev det en mysig kväll framför tvn. Jag älskar att bara vara hemma och mysa! Det är verkligen min grej. Sovmorgon idag också, underbart! Det är soligt och jättevitt här hemma, så Embla och Troja får komma ut en lång stund i eftermiddag :) Ville bara kika in och säga hej! Uppdateringen blev inte den bästa nu i helgen, men det kan jag inte göra någonting åt, tyvärr. Ha det gott! Kramar


 




Att göra kollage är såå fantastiskt roligt!!! Har gjort flera stycken, här ovan är två som jag pysslade till igår:) Och ja, alla bilderna har jag tagit själv. Det är så vansinnigt kul att pyssla med bilder på favoriterna!! Måste varmt rekommendera picknik. Gå in där och kika, det är såå kul!! Man kan göra så mycket av sina bilder, allt från julkort till stora, stora kollage. Så in och titta om ni är nyfikna! Tyvärr ska sidan stängas ner i april. Såå trist!! Så passa på att pyssla nu när sidan finns kvar:)

Av Sara - 28 januari 2012 09:41

   

Ha en toppen-dag, allihopa!! Idag blir det en hemmadag, och kanske inte så jättemånga blogginlägg, för det är mycket som ska hinnas med, och en hel del som ska bockas av på "att göra-listan". Men jag vill iallafall passa på att önska er en jättefin lördag!! Kramar ♥

Av Sara - 27 januari 2012 21:53

Jag tror ni redan vet att ert stöd uppskattas något enormt!! Men jag vill återigen bara tacka för alla fina och snälla kommentarer och hälsningar ni skriver!! Ni är underbara! Tusen tack ♥


Jag har ägnat kvällen åt att ha en riktigt mysig hemmakväll. Jag tände massor med ljus, och kröp upp i soffan framför tvn. Helgerna är verkligen till för vila tycker jag! Det är så skönt att bara vila upp sig! Just nu känns livet bara så himla fint. Jag har mina favoriter i mitt liv, och allmänt mår jag så himla bra. Underbara människor runt omkring mig, och det är mycket roliga saker som kommer ske i livet. Mycket att se fram emot! Och hur glad blir man inte då, när finaste, goaste favorit-Bodil skriver att man är underbar?! Min fina tjej! Jag är så himla trött nu, så vi får höras imorgon igen! Glöm inte att ni är underbara!! För det är ni!! Njut av helgen nu!! Kramar ♥


 

Av Sara - 27 januari 2012 16:57

Jag fattar inte vad dessa tjejer har gjort med mitt hjärta, men jag bara älskar dom så himla mycket!! Dom är så fina, inte bara på utsidan utan på insidan också. Dom visar värme och tanke, och är alltid det bästa stödet jag kan ha! Dom ger mig värme, glädje och ljus när jag som bäst behöver det. Dom är änglar! Och dom absolut finaste som finns! Av allt på hela jorden, så är det mina "storasystrar" som betyder mest. För Timoteij ger mig verkligen så himla mycket! Och som jag har skrivit förut, vad folk tycker om mina tjejer bryr jag mig inte ett dugg om! Folk får gärna tycka och tänka vad dom vill. Jag står för för att jag älskar Timoteij, och det tänker jag asbolut inte ändra på!! Ingen behöver någonsin förstå, men jag kräver att folk respekterar. Elina, Cecilia, Bodil och Johanna är dom underbaraste, snällaste och goaste som finns på hela jorden, och jag älskar dom så vansinnigt mycket! ♥


Här kommer massor med härliga bilder på underbara minnen med mina favoriter ♥


          

       

              

     

       

     

     

Av Sara - 27 januari 2012 13:33

Härligt med fredag och helg..!! Det känns oerhört konstigt att jag inte har bloggat på flera dagar nu, men tyvärr finns inte alltid tiden. Jag vill att ni ska veta att jag uppskattar ert stöd, och blir varm och glad i hjärat över allt fint ni skriver. Nu har jag precis kommit hem från en kort dag i skolan, med endast tre lektioner. Min dag började riktigt riktigt bra, då jag såg att bästa Timoteij var med i tidningen!! Jamen, glad blir man inte?! Finaste tjejerna! Sen är det så mycket roligt som händer i tjejernas vardag och liv nu, som jag får ta del utav, och jag är så vansinnigt tacksam och glad för det. Dom är underbara! Idag på morgonen hade jag även en tid på Folktandvården i Falköping, men det var så tidigt på morgonen att jag inte behövde söka ledigt från någon lektion. Nu ska jag alldeles strax äta lite mellis, och sen ska jag fixa med lite grejer här hemma!! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en underbar fredag ♥ Och jag lovar, i helgen ska jag försöka uppdatera lite bättre!! Kramar ♥


 

Minnen. Underbara minnen ♥

Av Sara - 23 januari 2012 17:53

   

Har fixat och grejat min stora vägg!! Mina stora, fina förstoringar sitter uppe för länge sedan, så idag har jag fortsatt med ännu ett collage. Det är sååå roligt att göra collage med bilder på tjejerna!! Det finns så mycket fina bilder, för dom är alltid så otroligt vackra. Det enda som kan vara svårt är att bestämma bild :) Jamen, man vill ju ha med alla bilder!! På andra bilden ser ni de collage som jag satte upp idag. Jag har själv gjort dom, och använder mig av en superbra sida som heter picknik. Jag älskar den sidan! Det finns så jättemycket finesser, och man kan göra så otroligt mycket. Redigera foton, göra collage, julkort mm. Rekomenderar varmt!! Tyvärr ska picknik stänga ner den 12 mars, så det gäller att passa på att vara inne och pyssla medans sidan finns uppe. Jag älskar bilder och tycker det är så fantastiskt roligt att klippa, klistra och pyssla. Jag har saknat någonting under den högra förstoringen. Jag tyckte att det var lite tomt när, men nu när allt är uppe så är det perfekt!! Underbart att ha en stor Timoteijvägg!! Finaste tjejerna som finns!! Så otroligt snälla och goa.


Hoppas att ni har en underbar måndag och att eran vecka börjat på bästa sätt!! Kramar ♥

Av Sara - 22 januari 2012 17:24

Vi har så mycket snö här hemma nu!! Det är mysigt och fantastiskt vackert!!


         

Kan man vara annat än GLAD när man har så mycket snö??!! :) Puss ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards