sarasvensson

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sara - 17 januari 2012 19:38

Hej mina fina! Hoppas att ni mår bra ♥ Tyvärr, tyvärr blir inte uppdateringen den bästa i och med skolan just nu. Det är supermycket som ska hinnas med på så kort tid. Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Jag försöker hinna med bloggen så ofta jag kan och jag gör mitt bästa. Det vill jag att ni ska veta. Vissa dagar är man heller inte lika sugen på att blogga, men eftersom jag vet att flera av er uppskattar bloggen så bloggar jag de dagarna också, för er skull! Blir varm i hela hjärtat när era fantastiska kommentarer dyker upp. Ni är liiiite dåliga på att kommentera dyker jag;) Men det är väl samma sak med det, att ni kanske inte har lust på det varje dag:) Jag vill iallafall att ni ska veta att jag blir såå glad av era kommentarer! Det är lika roligt varje gång när ni hör av er. För det är ju lite grejen också, att få kontakt med och få lära känna mina läsare. Ni är så fina, allihopa, som läser och klickar er in här varje dag!!


Idag när jag loggade in här, så hade jag fått en sån söt kommentar från en tjej fom heter Freja! Tusen tack!! ♥ Ert stöd uppskattas verkligen, och jag blir så obeskrivligt glad över att ni uppskattar min blogg. Det betyder mycket, för min blogg är en stor del av mitt liv, och jag tycker att det är bland det absolut roligaste som finns att blogga. Så tusen TACK!!


   


Jag kände bara att jag vill skriva av mig av all min tacksamhet till er:)


Idag har jag haft en riktigt härlig dag! Det har inte varit någon vanlig skoldag, utan jag har spenderat hela min dag inne i Falköping tillsammans med klassen plus en annan klass. Vi har besökt Ållebergsgymnasiet, som är stans enda gymnasieskola. Jag har varit på besök där flera gånger tidigare, men idag blev det en heldag. Vi förberede inför dagen innan, och valde två program som vi vill besöka. Ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Jag valde handel-och administration och Ekonomi med företagsprofil. Det var spännande, lärorikt och intressant att få veta lite mer om dessa två program. Alla nior valde givetvis de program som man var lite intresserad av. Vi fick vara med på lektioner och satt också och pratade med elever som gick på programen, för att höra om vad de tyckte om programmet, skolan mm. 


Jag har ju faktiskt redan bestämt mig, så det här att jag valde handel och ekonomi idag, har ingenting med mitt val att göra. Jag valde de två program som jag tyckte verkade intressantast. Det blir varken handel eller ekonomi för mig, utan det blir hantverk! Med floristinriktningen! Florist har alltid varit mitt absolut drömjobb, och jag passade på att ta en praktikplats på Interflora i Skara i höstas. Kommer ni ihåg det?? Då var jag nämligen väldigt flitig med att blogga, massa bilder blev det och jag berättade om hur jag hade. Det var sååå lärorikt, och jag fick i stort sett göra allt som den ordinarie personalen gjorde. En toppen-praktik hade jag!! 


Oj, så långt inlägget blev!! Men hoppas ni orkade läsa. Jag får ju passa på när jag har tid:) Ha det jättebra, och tack för att ni vill följa mig i min vardag!!! ♥ Världens största kramar till er!!    


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards