sarasvensson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara - 31 augusti 2010 19:33

  Godkväll. Ska alldeles strax bege mig ner till tvn med lite frukt. "Fångarna på fortet". Ska ni se det? Ikväll tävlar följande: I lag "Vuxna": Anna Book, Rikard Herrey, Josefine Craaford och Pernilla Wahlgren och i lag "Barn": Benjamin Wahlgren, Felicia Book, Melina Herrey och Roderick Craaford. Missa inte detta! 20.00 i tv4. ♥ Just det, önskemål. Om ni har några önskemål på hur bloggen skulle kunna bli bättre, så är ni välkomna med det. Glöm nu inte outfit-bilderna. Mejla en bild på en snygg outfit (det måste vara din egen oufit) och skriv också några rader om vart kläderna och ev. accesoarerna kommer ifrån. Mejla mig på sara.s_96@hotmail.com. Ha en fin kväll ♥ Massa kärlek ♥

Av Sara - 31 augusti 2010 19:08

Ni är helt underbara! ♥ Tack för att ni följer och läser bloggen! Det är alltid så roligt att läsa bloggstatistiken ♥ Förra månaden hade jag 125 besökare och denna månaden har jag 333 besökare, tack vare er!! ♥


Kärlek ♥ / Sara


Ny fråga i omröstningen!   

Av Sara - 31 augusti 2010 18:51

Var med och visa din snygga outfit du med! Mejla en valfri outfit-bild till mig och skriv vart kläderna och ev. accasoarerna är köpta. Alla outfit-bilder som kommer in, publicerar jag här på bloggen. Din snygga outfit blir visad plus att du tipsar om snygga kläder och accesoarer till alla andra läsare. Så mejla mig med en gång!


Mejladress: sara.s_96@hotmail.com


Kärlek ♥

Av Sara - 31 augusti 2010 17:41

Vet ni vad? Syster min har skaffat blogg. Tycker verkligen det är på tiden    Att blogga är ju bland det bästa som finns! Besök jätte gärna min systerns blogg: www.karinsvensson.bloggplatsen.se


Kramar i massor!! ♥

Av Sara - 31 augusti 2010 17:21

Hej igen. Jag måste ju faktiskt erkänna att jag är liiiiite nyfiken på vad ni har på er på dagarna    Ni får ju oftas se mina små outfitar, här på bloggen, men det skulle vara såååå roligt om jag kunde få se era   


Maila en bild på en "Dagens outfit" till mig. Skriv vart kläderna är köpta (om du kommer ihåg, såklart).


Så mejla mig med en gång!


Din snygga outfit syns här på bloggen samtidigt som du tipsar andra läsare!


Kärlek   

Av Sara - 31 augusti 2010 17:01

 

 

 

 

 

 

 

 

Hej fina ni. Då var det tisdag eftermiddag    Gick upp vid sju-tiden imorses och sedan bar det av till skolan lite innan halv nio. Har vart i skolan hela dagen och kom hem 15.10 Har tagit mig en mellis, haft ute Embla och Troja i hagen och faktiskt hunnit med att förberede so-läxan som är tills på fredag. Har faktiskt börjat riktigt bra. Var inte riktigt så svårt som jag trodde att det skulle vara. Tummen upp för det! Vilket fint väder det har varit nu i eftermiddag. Helt fantastiskt! Skinande sol. Åhh, så härligt! Ha en fortsatt fin dag. Puss!

Av Sara - 31 augusti 2010 07:50

  Då var det tisdag igen. För exakt en vecka sedan började skolan. Det går fort. Uppstigning vid sju-tiden och en ordentlig frukost. Morgon luft och mata Embla och Troja. Morgonen har fixat sig väldigt bra, kan jag säga. Ska om en stund iväg till skolan. Puss och godmorgon!

Av Sara - 30 augusti 2010 18:20

 

Har tagit mig en varm och skön dusch och smörjat in mig med krämer och oljor. Har också fixat benen mina, så nu är dom fina   Ska snart ta in Embla och Troja i buren och sedan blir det myyys framför tvn med familjen. "Fångarna på fortet" <3 Pussar!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards