sarasvensson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara - 16 augusti 2010 19:35

Ska köpa en svart :) / anonym


Hej på dig!    Kul att du också gillar adidas-väskorna. Visst är dom helt underbara? / S


Kolla gärna in min blogg nu igen, www.timoteijfans.blogg.se  :D / Elin


Hej fina Elin. Älskar bloggen och följer den för att vara uppdaterad. Kul att jag blev "veckans timoteij-fan". tusen tack för det!! Puss! / S


HEJ fin blogg! Kolla min och kommentera gärna, tack. hoppas att du har det fint där!

www.tarasbloggis.blogg.se / Tara


Hej Tara!! Vad kul att du gillar bloggen :) Lovar att kika in din blogg och lämna en kommentar. Kram / S

Av Sara - 16 augusti 2010 18:23

Hej, fina ni. Åhh, vad jag har längtat efter att skriva till er! Har haft det underbart dessa dagar i Lidköping och hittat på en massa roliga saker. Har bla. träffat mina älskade tjejer för fjärde gången :) Det var hur underbart som helst!! Lika kul varje gång. Här kommer bilder från semestern :)


 


  Utsikten från vårat rum. Karin och Jag har ett eget rum hos mormor i Lidköping, som är våran mammas gamla.


 


 

Redo för en shopping-tur på stan!! (:


  Dina-scenen på Stadsträdgården i Lidköping. Här var vi två utav kvällarna. Ena kvällen uppträdde Eric Saade m.fl och andra kvällen Timoteij och Linda Pritchard.


 


 

I fredags: Dags att träffa timoteij!! <3


  Beredd med både timoteij-tröja och skyld.


 

 

 

I lördags: då blev det Röstrand :)


 


 


 


  I Lördags bakade vi också en ljuuuuvlig paj med en massa goda bär.


 

  Sjuts in i ugnen.


  Färdig!


Har haft fantastiska dagar hos mormor i Lidköping. Hoppas att ni också haft fina dagar :)


Bilder från när jag träffade timoteij kommer snart. Ska berätta mer om träffen då.


Era fina kommentarer som ni skriver ska jag också försöka svara på. Har fått tre stycken som jag svarar på i ett inlägg lite senare :)


Har en UNDERBAR överaskning också som jag avslöjar lite senare :)


Ska även visa vad jag fick för fint på posten idag :)


Puss på er!!

Av Sara - 13 augusti 2010 17:55

påväg till stadsträdgården för att träffa timoteij

 
Av Sara - 12 augusti 2010 21:29

påväg hem från stadsträdgården

 
Av Sara - 12 augusti 2010 12:43

har varit i stan och inhandlat lite smått. Nu blir det snart lunch. Ikväll blir det iallafall stadsträdgården och eric saade.

 
Av Sara - 11 augusti 2010 15:25

har duschat och gjort iordning mig, rakat benen och smörjt in mig. Packningen är klar och om några timmar åker vi. Sms-bloggar från lidköping. Vi hörs därifrån!

 
Av Sara - 11 augusti 2010 13:12

Har precis ätit lunch med syster och ska snart ut till Embla och Troja. Ska låta dom springa av sig ordentligt :) Dom älskar verkligen att få vara ute i trädgården och springa och busa.


Hoppas att allt är väl med er.


Love ♥  / S

Av Sara - 11 augusti 2010 13:09

Det är mycket härligt att ett varmt bad när man är sjuk :) Jag brukar basta, dricka mkt te och äta en massa frukt när jag är sjuk :)  / Erika


Heej Erika    Jag kan bara hålla med dig om att det är härligt att ta ett varmt bad när man är sjuk. Man piggnar på sig mycket mer då. Tack för dina sjuk-tips    Må gott! / S


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards