sarasvensson

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Sara - 11 augusti 2010 15:25

har duschat och gjort iordning mig, rakat benen och smörjt in mig. Packningen är klar och om några timmar åker vi. Sms-bloggar från lidköping. Vi hörs därifrån!

 
Av Sara - 11 augusti 2010 13:12

Har precis ätit lunch med syster och ska snart ut till Embla och Troja. Ska låta dom springa av sig ordentligt :) Dom älskar verkligen att få vara ute i trädgården och springa och busa.


Hoppas att allt är väl med er.


Love ♥  / S

Av Sara - 11 augusti 2010 13:09

Det är mycket härligt att ett varmt bad när man är sjuk :) Jag brukar basta, dricka mkt te och äta en massa frukt när jag är sjuk :)  / Erika


Heej Erika    Jag kan bara hålla med dig om att det är härligt att ta ett varmt bad när man är sjuk. Man piggnar på sig mycket mer då. Tack för dina sjuk-tips    Må gott! / S


Av Sara - 11 augusti 2010 10:56

Nu har jag packat klart allt som ska med. Det blir en hel del, eftersom jag ska vara borta i 5 hela dagar, men kul kommer det bli :) Ser fram emot det jätte mycket! Alltid skönt att åka till mormor och koppla av, vila upp sig och bara ta det lungt.Det finns så mycket att göra i just Lidköping. Man kan gå på stan, bada i Vänern om väret tillåter, det finns en massa mysiga café (vi ska prova ett nytt) och en massa annat.


 


 

Ni kanske undrar varför jag har med en timoteij-t-shirt, timoteij-mössa och ett timoteij-nyckelband (med mina nycklar i) det är för att jag ska träffa timoteij på lördag, och då ska jag ha på mig min nya fina t-shirt och ev. mössa & nyckelband. Ska träffa dom fjärde gången <3


 

He en fin dag, allihopa!!!


Love / S

Av Sara - 11 augusti 2010 10:00

Nämen godmorgon på er! Först så vill jag återigen tacka för att gulliga kommentarer ni skriver :) Man blir såååååå glad! Det är många nya läsare som hört av mig, vilket är väldigt kul :) Försöker svara på alla era kommentarer i olika små inlägg :) Vaknade runt kvart i nio-tiden idag. Idag är försylningen mycket bättre. Halsen skaver inte lika mycket och så fryser jag nästan ingeting. Underbart!


Har varit ute hos Embla och Troja och gett dom mat. Dom var lika pigga och glada som vanligt, vilket var roligt att se :) Ska vara ifrån dom nu i 5 dagar, så mamma får sköta om dom här hemma. Det kommer säkert att gå jätte bra :) Karin och jag ska ikväll åka till mormor i Lidköping. Vi ska sova över där tills på måndag. Det ska bli såååååå himla roligt! Vi har det bäst i Lidköping. Det finns så mycket roligt att göra och man känner sig hemma varje gång man åker och bor hos mormor i några dagar. Åhh, vad jag ser fram emot detta!! Ni kommer dock inte få någon uppdatering, men på måndag kommer ett ordentligt inlägg med både bilder och text, så det får ni inte missa :)


Idag ska jag packa och göra iordning allt inför semestern hos mormor, jag ska också hinna med mina underbaraste Embla och Troja och lite annat smått och gott. Men jag hoppas att allt är toppen med er!!! :) Ni glömmer väl inte av att rösta i omröstningen? Tack alla som redan röstat :)


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards