sarasvensson

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Sara - 8 augusti 2010 12:39

Nu, äntligen har jag bestämt vad jag ska ha på mig!!  


 


 


 


Hoppas att ni tycker att det är fint   


Svar på några kommentarer:


Linnea, kul att du gillade outfiten :) Hoppas att du gillar denhär också. haha, ja, det stämmer att jag har träffat timoteij många gånger :) Igår var det tredje gången faktiskt. Ska träffa dom igen om man några dagar, vilket ska bli jätte kul :) haha, förra gången så kände dom igen mig :D ha det så jätte bra! Puss / S


Madde, kul att du gillade den första outfiten :)


Anna, tack! kul att du tycker att bloggen är fin :) Kram till dig!


Clara, tack för rösten! Din blogg-länkning kommer snart...


Karin, tusen tack för rösten :D


Ni glömmer väl inte att rösta på min blogg?    Gå in på www.maddepaddesmile.bloggplatsen.se och rösta på blogg nr. 4 (min blogg) alla som röstar på mig och min blogg får en gratis länkning till sin egen blogg, så rösta på!   


Puss och Kram

Av Sara - 8 augusti 2010 09:50

Godmorgon på er!!


Gick och la mig halv tolv-tiden igår, så idag fick jag äntligen lite sovmorgon tills nu    Mycket skönt! Det har regnat hela morgon och det är kallt och tråkigt.


I eftermiddag ska vi iallafall på släkt kalas hos två av mina kusiner som fyller år. Tänkte en somrig outfit igår som ni kan se lite längre ner, men är tveksam om det blir den...


Som det ser ut nu så kanske jag borde ha något varmare. Har iallfall lagt iordning två sett som är lite mer till detta väder, kan man väl säga. Vad tycker ni? Vilket av detta två sätt tycker ni att jag ska ha på mig?


 


 



Vad ska jag ha på mig? Var med och bestäm!


Glömmde visa er våran SAGOLIKT GODA middag som vi åt igår   Grillspett (fläskfilé, champinjoner, paprika, lök & korv med bacon) och det till åt vi klyftpotatis med morot och rotcelleri.


 

 

Önskar er alla en toppen-dag!!


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards