sarasvensson

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Sara - 10 augusti 2010 18:07

Har precis tagit mig ett underbart varmt bad. Mycket skönt! Eftersom jag varit lite små-sjuk idag, så gör man ju faktiskt allt för att bli frisk. Eller hur? Jag blev faktiskt ganska så mycket piggare efter detta varma bad, än vad jag var innan. Dessutom är det väldigt avkopplande med ett varmt bad.


 

 


 

 


 
  

Puss på er, fina ni!!!

Bad

Av Sara - 10 augusti 2010 17:36

Nu ska jag ta mig ett varmt bad och hoppas att jag tiggnar till ännu lite mer. Sedan ska jag smörja in mig och ta på mig myskläder. Efter det blir det grillad middag med familjen   


 

Av Sara - 10 augusti 2010 15:32

Flum på hög nivå !!!   



                   




Puss & Kram ♥

H&M

Av Sara - 10 augusti 2010 13:57

Har hittat en massa finfina grejer på H&M   Kommer ni ihåg att jag visade kläder och annat från H&M för ett tag sedan? Som ni nog redan förstått, så älskar jag både H&M och att kolla runt på kläder och annat på nätet    Höstmodet och alla dessa höstkläder som nu kommit in i butikerna är kanske inte direkt min smak...ni vet, cakigrönt, pärlsvästar, skinnbyxor och beige...men jag har hittat en del andra finfina grejer som verkligen jag tyckte om    På H&M såklart. Vad har ni för favorit-kläd-affär? Rösta i omröstningen. Kul att så många redan röstat    Underbart! Nej, nu ska ni iallfall få se vad det är jag har hittat på H&M´s hemsida. I looooooove!


 


 


 


 


 


 


 

Av Sara - 10 augusti 2010 13:40

Har gjort iordning med en massa kuddar, filtar och mitt täcke och slappar. Är mega-trött idag och skavig i halsen. Förresten så kom min Julia-tidning på posten idag. Premunerar på fyra nummer :) Ha det gott!!


Puss!


  

 

 

Av Sara - 10 augusti 2010 10:50

Spår av timotej i mitt rum   ...


 

 

 


 


 

 

 

 

Av Sara - 10 augusti 2010 10:48

Hur får man en såndär röstnings-grej på bloggen? :) / Klara


hej Klara   Du klickar på skapa inlägg på första-sidan när du loggat in. Sedan så står det "Omröstningar" vänstra spalten i menyn. Där står mer info hur du gör. / Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards