sarasvensson

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Sara - 4 augusti 2010 17:51

Det har blivit pyssel här hemma i eftermiddag. Karin och Jag plockade fram alla våra scrapbookingsgrejer och pysselgrejer. Vi letade här och var för att få fram allt vi faktiskt ägde. Det blev en hel del. Men desto fler grejer, desto roligare! Så är det ju faktiskt. Vi har massor av roliga saker som man kan pyssla och scrappa med. Roliga klistermärken, färg, dekorationer, massvis med papper och kort, fina band, glitter och annat kul. Allt detta tog vi fram på bordet ute på altanen. Jag tror vi hade mer än vad vi egentligen visste...


Men visst är det roligt att ta fram grejer och bara låta fantasin flöda?


 

 

 

 


 

 

 

Av Sara - 4 augusti 2010 14:55

Karin och Jag sitter på altanen och myser. Vi är trötta och passar nu på att slappa lite    Alltid skönt. Vi myser med kuddar och en massa filtar. Mysigt!


 


 


Love / S 

Av Sara - 4 augusti 2010 10:17

Tack alla ni som ställt frågor!!    Här kommer alla frågor och alla svar...


från: madde

 


Vad skulle du heta om du blev en kille? (A) 

 - om jag blev en kille skulle jag heta John


Vad skulle din syster heta om hon blev en kille? :P

- min syster skulle hetat Karl


Vad hatar du?

- jag hatar vänner som sviker


Vad älskar du?

- jag älskar mina djur, min familj och mina underbara vänner


Hur mkt betyder jag för dig på en skala 1-10 (10 är bäst) ?   

- när vi var bästisar så betydde du väldigt mycket för mig, nu mindre..., dels för att vi var med varandra jämt när vi var bästisar och delade näst intill allt...


Har du något mer syskon (bild) (jag vet men ändå) XD ?

- jag har en syster och en bror



från: Ellinore



1. Kan du visa bilder på hela din familj?

- jag vill inte lägga upp bilder på min familj


2. Är du kär?

- för tillfället så är jag inte kär


3. Har du varit riktigt kär?

- ja


4. Hur ser drömkillen ut?

- oj, vad svårt...drömkillen ska iallafall vara lång, antingen brunett eller blondin och självklart snygg


5. Hur kom du på att byta blogg?

- jag tyckte att jag la ner för mycket tid på den andra bloggen och hade för mycket krav på mig själv, och sen så var jag trött på blogg.se och ville göra en förändring


6. Hur får du så mång att kolla din blogg?

- jag skriver både på min bilddagbok och facebook


7. Vad är din favorit-mat?

- jag har ingen direkt favorit-mat. Jag tycker mycket är gott


8. Gillar du Justin Bieber?

- nej


9. Kan du inte en dag ta kort en gång i timmen och visa en vanlig dag?

- haha, jaa, det kanske skulle vara någonting :) vi får se...


10. Varför har du inte samma header?

- vilken header menar du?


11. Har du egen kamera?

- jag och min syster har en kamera tillsammans


12. Vad är din klädstil?

- färgglatt, somrigt och mycket mönster (speciellt blommigt)


13. Vad tycker du om fjortisar/pj?

 - tycker mest att dom är fjantiga...


14. Vad tycker du om dig själv?

- jag är en glad tjej, vilket jag tycker är positivt


15. Vad tycker du inte om med dig själv?

- jag vet faktiskt inte vad det är som jag inte gillar med mig själv


16. Vilka är dina bästa vänner?

- sanna och karin


17. Vad vill du bli? (yrke)

- min största dröm är att bli florist


18. Gillar du kyckling?

- ja


19. Vad är ditt favorit ämne i skolan?

- jag gillar so, svenska, slöjd och bild


20. Vilka bloggar följer du?

- oj, jag följer väldigt många ;) Hannah Graaf, Kina Björk, Matplatsen (Victoria Lindberg), Timoteij, Weronica Tellne, Caroline Danielsson, Johanna Toftby, Sibel Redzep, Ida Warg, Isabelle Strömberg, Charlotte Perrelli, Pernilla Wahlgen, Molly Sandén, timoteij-fan och självkort kikar jag även in mina vänners bloggar :)



från: Lovisa



1. Vad är det bästa som hänt dig?

- det bästa som hänt mig är mina älskade små kaniner, som betyder allt!


2. Har du haft några andra djur innan du fick Embla och Troja?

- jag har faktiskt haft några guldfiskar innan jag fick embla och troja


3. Vad vill du arbeta med i framtiden?

- florist


4. Om du skulle vinna 10 miljoner, vad skulle du göra då?

- jag har aldrig varit utomlands, så då skulle jag nog ta med familjen på en utlands-resa :)


från: Elin


Hej! hur ofta städar ni e & t´s bur?

- vi städar buren varje vecka


från: Karin


Hur mycket sitter du vid datorn på en dag?

- det är väldig olika, ibland sitter jag inte alls mycket vid datorn och ibland blir det väldigt mycket


Vilken är din favorit film?

- jag tittar faktiskt väldigt sällan på film, men jag gillar "Farsan", "Rosa the movie", "Rallybrudar" m.fl


Vilken är din favorit TV-kanal?

- det är nog svt och tv4

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards