sarasvensson

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Sara - 16 augusti 2010 21:17

Kom ju på att jag skulle visa lite bilder från Lidköping. Igår så var Karin och jag ute i skogen och tog lite fina kort. Karin fixade både med olika frisyrer och var fotograf.


 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Sara - 16 augusti 2010 21:15

Imorgon blir det en hemma-dag. Tänkte fixa med lite allt möjligt. Bla. så ska jag städa buren, ha ute Embla och Troja, städa rummet det sista och lite smått och gott.


Hoppas att ni har en skön kväll, så hörs vi imorgon.


Kram Sara

Av Sara - 16 augusti 2010 19:47

I Lördags fick jag träffa Timoteij för fjärde gången, vilket såklart betydde jätte mycket. Dom är sååå snälla och trevliga allihopa. Man blir såå glad varje gång man träffar dom    Dom lägger ner så mycket tid på fansen och är så gulliga mot oss som uppskattar och tycker om dom.


Här kommer några bilder från Timoteijs uppträdande...


 

 

 

 

 

Och nu lite bilder från träffen   ....


tyvärr var det JÄTTE mycket folk, men jag lyckades få några bilder iallfall   


 

 

 

Dom alla fyra tyckte att jag hade en VÄÄÄÄLDIGT fin t-shirt    (hade på mig min nya rosa timoteij-t-shirt) och så tyckte Cissi att jag hade jätte fina armband.


  Såklart blev det också en timoteij-grej till samlingen, och denna gång en jätte söt timoteij-nalle.


Puss och Kram

Av Sara - 16 augusti 2010 19:46

Hej vänner!! Har ni sett nyheten är på bloggplatsen? En frågeruta    Där kan ni ställa frågor till mig som jag svarar på direkt här på bloggen. Om ni bara vill kommentera eller skriva någonting, så gör det i en vanlig kommentar, men om det är någon fråga, så testa nya frågerutan.


Puss! / Sara

Av Sara - 16 augusti 2010 19:41

Har ni sett i nya hänt extra? Mina så ninisar är med    Bläddra fram till husdjurs-sidan, så får ni se en jätte fin bild på Embla och Troja som jag tog på min mobil. Jag mejlade in för skoj skull, och blev såååå chokad när jag fick se att den kom med!!! Snart kommer en trisslott till mig och karin på posten   


 


Först "Hemmets Journal" och det finfina armbandet, och nu "hänt extra" och en trisslott.... Det är sjuuuukt!!


  Karin, Troja, Embla och Jag i förra veckans nummer av Hemmets Journal.

Av Sara - 16 augusti 2010 19:39

Fick en fin present på posten idag från Julia :) Ett supersnyggt badlakan :) Behövs alltid.


 

Av Sara - 16 augusti 2010 19:35

Ska köpa en svart :) / anonym


Hej på dig!    Kul att du också gillar adidas-väskorna. Visst är dom helt underbara? / S


Kolla gärna in min blogg nu igen, www.timoteijfans.blogg.se  :D / Elin


Hej fina Elin. Älskar bloggen och följer den för att vara uppdaterad. Kul att jag blev "veckans timoteij-fan". tusen tack för det!! Puss! / S


HEJ fin blogg! Kolla min och kommentera gärna, tack. hoppas att du har det fint där!

www.tarasbloggis.blogg.se / Tara


Hej Tara!! Vad kul att du gillar bloggen :) Lovar att kika in din blogg och lämna en kommentar. Kram / S

Av Sara - 16 augusti 2010 18:23

Hej, fina ni. Åhh, vad jag har längtat efter att skriva till er! Har haft det underbart dessa dagar i Lidköping och hittat på en massa roliga saker. Har bla. träffat mina älskade tjejer för fjärde gången :) Det var hur underbart som helst!! Lika kul varje gång. Här kommer bilder från semestern :)


 


  Utsikten från vårat rum. Karin och Jag har ett eget rum hos mormor i Lidköping, som är våran mammas gamla.


 


 

Redo för en shopping-tur på stan!! (:


  Dina-scenen på Stadsträdgården i Lidköping. Här var vi två utav kvällarna. Ena kvällen uppträdde Eric Saade m.fl och andra kvällen Timoteij och Linda Pritchard.


 


 

I fredags: Dags att träffa timoteij!! <3


  Beredd med både timoteij-tröja och skyld.


 

 

 

I lördags: då blev det Röstrand :)


 


 


 


  I Lördags bakade vi också en ljuuuuvlig paj med en massa goda bär.


 

  Sjuts in i ugnen.


  Färdig!


Har haft fantastiska dagar hos mormor i Lidköping. Hoppas att ni också haft fina dagar :)


Bilder från när jag träffade timoteij kommer snart. Ska berätta mer om träffen då.


Era fina kommentarer som ni skriver ska jag också försöka svara på. Har fått tre stycken som jag svarar på i ett inlägg lite senare :)


Har en UNDERBAR överaskning också som jag avslöjar lite senare :)


Ska även visa vad jag fick för fint på posten idag :)


Puss på er!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards