sarasvensson

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Sara - 18 augusti 2010 21:58

Vi hörs imorgon!    Då ska jag medela vilka tre som vann tävlingen, så håll utkik. Medelar vid förmiddag, så missa inte det!! Det kanske är just DU som vinner!


Ställ era frågor till mig i nya frågerutan, så svarar jag på dom på fredag    Sista frågestunden på länge, så passa på.


Kram & Godnatt / Sara

Av Sara - 18 augusti 2010 19:20

Hej på er!!!


Härligt att se att så många haft en skön sommar   Ni som inte röstat i omröstningen, gör det!


Just det, imorgon avslutas tävlingen, så var med och tävla!    Frågan är hur många timoteij-bilder jag har på min dator. Skriv ditt namn, ditt svar och din bloggadress i en kommentar, så drar jag 3 stycken vinnare som kom närmast. Det är sista chansen, för imorgon förmiddag presenterar jag vinnarna!!


På fredag svarar jag på era frågor, så ni som ännu inte ställt frågor, gör det!    Sista frågestunden på lääänge, så passa på!!


Önskar er alla en fin kväll!


Kram Sara

Av Sara - 18 augusti 2010 12:25

Har precis varit uppe i affären och hämtat posten. Innan det blev det en god lunch med syster. Om en liten stund ska jag kila ut och ta ut Embla och Troja i hagen.


Ni glömmer väl inte frågestunden och tävlingen? Berättar mer om det senare.


Kram Kram / Sara

Av Sara - 18 augusti 2010 10:05

Nä, men godmorgon på er! Sov till nio idag, ungefär. Nu har syster och jag precis ätit frukost och gjort iordning oss. Embla och Troja ska alldeles strax få komma ut och springa lite. Ni glömmer väl inte av tävlingen?    Frågan ni ska svara på är hur många bilder jag har på timoteij i min dator. Skriv ditt namn, ditt svar och din bloggadress i en kommentar. Imorgon korar jag 3 vinnare som kom närmast och vinner en gratis blogglänkning till sin blogg. Lycka till allihopa!!


En nya fråga i omröstningen också, så var med i den!!   Just det, på fredag svarar jag ju på era frågor, så ställ era frågor i frågerutan så att just din fråga kommer med i "Sara svarar" på fredag.


Ha en fin dag!


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards