sarasvensson

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Sara - 6 augusti 2010 21:11

Jag blev utsedd till "Veckans timoteij-fan". Wiiiie!!!    Tack Elin och den underbara timoteij-fan-bloggen.


Puss!

Av Sara - 6 augusti 2010 18:49

Jag är en av dom sex finalisterna!! 


Rösta på min blogg    blogg nr. 4


Alla mina läsare som röstar får en länkning till sin blogg


Rösta på www.maddepaddesmile.bloggplatsen.se


(länken funkar inte, så skriv rätt adress i adress-fönstret istället)


Av Sara - 6 augusti 2010 18:14

Har precis kommit hem efter en toppen-dag i Lidköing. Vi bestämde träff med mormor vid 12.30-tiden vid en resturang i Lidköping som heter Milano. Värt ett besök! Supergod mat! Vi åt lunch tillsammans med sedan bar det av till stan för att fixa alla våra ärenden.


 


 

Dagens outfit: långt vitt linne från veromoda, jeanstights från H&M, blus från H&M, jeansjacka från H&M, väska från H&M och smycken från Guldfynd och Ur&Penn.


  Karin provar skor inne på Intersport.


 


 

Efter våran lilla shoppingtur åkte vi hem till mormor för lite fika. Då fick jag äntligen se mig själv, karin och embla och troja i Hemmets Journal    Ni har väl inte missat det?


 

Bläddra fram till sidan 104-105   


  Våran bild hittar ni längst ner i högra hörnet   


  Detta fina armband kommer snart till oss på posten   


Nu ska jag visa er vad det är jag har köpt idag   


  Ett S från HemCompaniet, 29 kronor. Tänkte göra något roligt med denna, så jag får se vad det är jag hittar på...  


  Turkos/grön sand från HemCompaniet. SKa fixa iordning en superfin grej, så jag visar allt när det är klart   


  Och till sist min efterlängtade blom-ring från Åhléns. 20 kronor. Älskar den!


Anna, allt är bra med mig. Hur mår du? Kram kram


Ikväll blir det myyyys framför tvn (: Ska se "Postkodkampen" i fyran.


Love / S

Av Sara - 6 augusti 2010 10:21

 


 


 


 


 

Av Sara - 6 augusti 2010 08:21

Vaknade för en liten stund sedan. Har varit ute hos Embla och Troja. Tjejerna var lika pigga och glada som vanligt    När karin vaknar, blir det frukost.


Malin, kul att du tyckte om timoteij-bakgrunden =)

Anna, ska kolla in din blogg & tycka till om designen =)


Puss på er!!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards