sarasvensson

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Sara - 7 augusti 2010 18:54

Imorgon blir det kalas kl. 17. Två av mina kusiner fyller nämligen år :)


Kalas-outfit blir vita linnen från H&M, korallfärgad midjekjol från H&M och en blå bolerro.


 


 


 

Av Sara - 7 augusti 2010 15:03

Nu ska ni få se en massa bilder från idag, när jag såg timoteij på stora torget i falköping. Förra gången dom var där (i maj) var det så himla många som tyvärr blev utan autografer, så nu kom dom tillbaka för att få lite mer tid med fansen, vilket bla. dom själva bestämde.


Jag stod faktiskt nästan längst fram med kameran i högsta hugg, för att fota VÄRLDENS BÄSTA!! haha, det blav ganska så mycket bilder, kan jag säga    Alla bilder orkar jag tyvärr inte ladda upp, men ni ska iallafall få se dom alldra bästa :)


 

 


 

 

 

 

 

  


 


 

 

 


 


 


 


 


 


 

 



 


 


 

 

Jag köpte också några nya grejer till min timoteij-samling :


 

En ny t-shirt.


  Den nya singeln plus att jag fick den signerad :)


  Och så ett rosa nyckelband/mobilband.


Ha en fortsatt fin dag, allesammans!


Puss!

Av Sara - 7 augusti 2010 14:46

Hej på er!


Kom nyss hem från stan. Har varit i sett timoteij som hade en spelning på stora torget inne i falköping. Så kul när tjejerna kommer till städer nära mig    Det är andra gången dom kommer till falköping nu. Det är ju faktiskt också Cecilias hemstad...


Har tagit massvis med bilder som jag visar lite senare.


Hoppas att ni alla har en underbar dag!!


Puss och Kram

Av Sara - 7 augusti 2010 09:45

Hej vänner! Hoppas att allt är väl med er    Vaknade tjugo i nio idag. Skönt att sova lite längre...har nu även ätit en god frukost.


Senare idag ska jag in till falköping och träffa timoteij, vilket såklart ska bli jätte kul    Pengar och kamera är det som hänger med   


Clara, tack för rösten! Din länkning kommer snart. Kul att du tycker att bloggen är fin. Kram till dig!


Karin, finaste syster, tack för rösten =) Eftersom du inte har någon blogg, så blir det ingen länkning, men hoppas att det är okej ändå :) Puss!


Ha en fin dag och glöm nu inte att rösta på mig och min blogg, precis som Clara och Karin gjorde    Gå in på www.maddepaddesmile.bloggplatsen.se och rösta på blogg nr. 4 (min blogg) Alla mina läsare som röstar på mig och min blogg får en gratis länkning till sin blogg, så din clara, kommer snart    


Förresten, tack till alla er som läser och följer bloggen! Tack för alla fina kommentarer och kul också att ni röstar i omröstningarna, snart en ny fråga, så missar inte det!   


Kärlek till er!! / S


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards