sarasvensson

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Sara - 30 augusti 2010 18:20

 

Har tagit mig en varm och skön dusch och smörjat in mig med krämer och oljor. Har också fixat benen mina, så nu är dom fina   Ska snart ta in Embla och Troja i buren och sedan blir det myyys framför tvn med familjen. "Fångarna på fortet" <3 Pussar!

Av Sara - 30 augusti 2010 17:03

Tjejerna är ute och springer och leker i hagen. Försöker alltid hinna med och ta ut dom minst en gång om dagen. På helgern blir det flera gånger. Dom älskar verkligen att vara ute. Det är så skönt nu också när det inte är vrål-kallt.


Här kommer några söta bilder på mina små änglar som jag alldeles nyss tog   


 

 

Bloggar mer sen. Hej så länge!

Av Sara - 30 augusti 2010 16:46

 

Gick upp vid sju-tiden imorses. Det blev en snabb frukost och sedan iväg till skolan. Kom inte hem förrän 15.40 På måndagar och torsdagar slutar jag nämligen 15.40, vilket är lite segt, måste jag säga...men men, det är bara och kämpa på! Väl hemma kilade jag ut och tog ut mina älskade tjejer i hagen. Syrran och jag har kollat på so-läxan som är tills på fredag. Känns faktiskt bra. Uppgiften är helt enkelt att hitta en artikel i en tidning, som man sedan skriver om och redovisar i små grupper på fredag. Ha en fortsatt fin dag! Puss!  

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards