sarasvensson

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sara - 9 augusti 2010 19:25

Ny fråga!! Ni missar väl inte att svara på den???   

Av Sara - 9 augusti 2010 19:19

Här hemma har det regnat och blåst hela dagen, så mina små älsklingar har inte fått komma ut. Nu hoppas jag verkligen att det blir bättre väder imorgon (: Har fått önskemål om ytterliggare en frågestund av en gullig läsare. Kul att ni vill lära känna mig bättre :D Ska kolla upp det, Alma. Snart en ny fråga i omröstningen också, så missa inte det!


Ska snart kila ner och ta mig en dusch och sedan fixa iordning mig. Ni vet, skönhetsfixet som jag skrev om för någon dag sedan ;)


Massa kärlek!! / S

Av Sara - 9 augusti 2010 18:25

Skickade lite bilder till Sanna alldeles nyss och fick en sån här fin grej tillbaks    tusen tack sanna!


  Bilder från när jag såg & träffade timoteij i falköping i lördags.(mer bilder finns längre ner...)

Av Sara - 9 augusti 2010 13:41

Hej på er!    Först och främst vill jag bara tacka för era gulliga kommentarer! Man blir såå glad. Svarar på alla era kommentarer i olika små inlägg   


Slängde ihop en superenkel chokladkaka för en liten stund sedan som blev huuuur god som helst. En förpackning från Kungsörnen. På förpackningen står hur man gör. Super enkelt och mega god! Tar inte alls många minuter att slänga ihop denna toppen-goda kaka.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Sara - 9 augusti 2010 13:34

Hej hej! Jag gillar din blogg och har följt den ett tag nu. Jag gillar outfits och sättet du skriver. Kan du ha en frågestund i bloggen nån mer gång så kan man få veta lite mera om dej? Kolla gärna in min blogg och kommentera för det stärker verkligen mitt självförtroende för bloggen. almagustavsson.blogg.se


Åhh, vad snäll du är!! Vad roligt att du gillar min blogg och att du följer den :) Superkul att höra. Kul att du gillar mina outfits och sättet jag skriver :D Vad gullig du är! Självklart ska jag ha någon mer frågestund, återkommer med när det blir :) Kul att du vill veta mer om mig (: Ska kika in din blogg och lämna en kommentar. Tusen kramar till dig, Alma! / Sara

Av Sara - 9 augusti 2010 10:49

Igår blev det en härlig kväll med massa folk hos två av mina kusiner. Dom fyllde 7 och 9 år. God mat, en underbar tårta och trevliga folk   Fick då även träffa farmor farfar och kusiner m.m som jag inte träffat på länge, vilket var väldigt skoj. Det blev iallafall en trevlig kväll och vi kom hem vid 22-tiden igår kväll.


Här kommer gårdagens outfit:


 

Syster i blommigt och jag i korall.


 

Karins snygga klänning kommer från H&M och den vita jacken från Vero Moda.


 

Min korallfärgade midjekjol kommer från H&M, den vita blusen har jag fått av en kompis och dom lila pärlorna från Glitter.


 


 


 


Nu ska ni få se den fina grejen som jag använde sanden från HemCompaniet till    Det blev jättefint och jag är supernöjd!


  Wolaaá!!! Vad tycks?


Längtar tills det fina armbanden kommer på posten    Tycker det var fantastiskt fint!!


Just det, tack ni som röstade på min blogg! :)  Tusen tusen tack! Tyvärr blev jag inte "Veckans blogg", men blev två iallfall, så tack för det  


Ni som vart så gulliga och röstat på mig, ska nu såklart få en länkning till era bloggar, precis som jag lovat   


Clara: www.ofcgirl.blogg.se


Riannelagerroos:www.riannelagerroos.bloggplatsen.se


Karin: tack för rösten!


Ha en underbar dag!!


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards