sarasvensson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara - 20 augusti 2010 15:44

Vilken härlig dag vi haft, förutom vädret    men men, lite blåst skadar ju egentligen inte. Ellerhur? Solen har ju iallafall tittat fram och mina små älsklingar har fått vara ute i hagen en ordentlig stund, och det är faktiskt huvudsaken. Har ni haft en bra dag? Som jag sagt tidigare, superkul att se att så många haft en bra sommar    Det glädjer mig! Karin och Jag har som sagt varit hemma idag och slappat. Mycket skönt! Ikväll så ska jag och min familj grilla och sitta ute på altanen och bara mysa! Sedan blir det final i "Postkodkampen" och mys framför tvn    Älskar det! 


 


 

Av Sara - 20 augusti 2010 14:33

Karin och Jag har varit ute och tagit en massa fina bilder tillsammans med våra fina små ninisar    Här kommer bilderna...


 

 

 

 

 

 


 


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

Jag älskar mina djur och min syster!!!


Ha en fortsatt fin dag, allesammans!    


Massor av pussar & kramar från mig, syrran, embla & Troja   

Av Sara - 20 augusti 2010 13:56

Nu ska jag ta och kila ut till Embla och Troja. Ska be Karin ta lite fina bilder på mig och mina älsklingar    resultat kommer...


Tills dess bjuder jag på en bild från mormor i Lidköping.


 

Av Sara - 20 augusti 2010 11:50

Hittade lite bilder från i våras och vintras   


 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 


 


 


 


 


 


 

Att ha djur är bland det bästa som finns!   


Nu blir det lunch!


Hörs sen!


Kraaaam

Av Sara - 20 augusti 2010 10:44

Syrran städer rummet och jag sitter i hennes säng och kollar mejl    Det är storm ute, men det är ganska så soligt. Har precis tagit ut Embla och Troja i hagen. Snart blir det lunch!


 

 

 



Puss och Kram

Av Sara - 20 augusti 2010 08:36

Godmorgon! Uppstigning 08.00 imorses. Faktum är att jag faktiskt har hunnit med massor av saker nu på morgonen. Bra att gå upp lite tidigare nu, med tanke på att det bara är 4 dagar kvar till skolstart. Nu ska ni få se min lilla "morgon-lista", med allt jag hunnit med hittills   


* gjort pannkakssmet

* ätit frukost

* matat Embla och Troja

* vattnat blommorna

* bättat sängen och gjort ordning lite i rummet


Snart ska jag iväg på morgon promenad och sen så ska jag även hämta posten.


Karin sover fortfarande, men ska väcka henne vid nio-halv tio. Idag blir det en mysig hemmadag med min kära syster    Hoppas att armbandet och trisslotten snart kommer på posten. Armbandet från "Hemmets Journal", eftersom vi vann husdjurs-tävligen och trisslotten från "hänt extra" eftersom våran bild kom med i tidningen    Mycket roligt på en gång! På måndag ska jag också få en födelsedags-present från bästa tidningen Julia. Premunerar på den och får därför en fin present på posten    Premunerar ni på Julia? Isåfall så kan ni läsa om mig i julia-brevet som dom flesta julia-läsare får via mejl. Missa inte det!   I natt åkte brosan till Cypern. Pappa sjutsade honom in till stan vid halv tre-tiden. Sedan var det två föräldrar som skulle sjutsa till flygplatsen. Planet gick 06.45 nu imorses. Han stannar där i en vecka med 7 andra killar.


Ha en fin dag!


Kram Sara

Av Sara - 19 augusti 2010 20:48

Godkväll vänner. Har förresten glömt att visa er en jätte jätte fin grej som världens bästa sanna gjort till mig och karin.   


 

Massor av pussar och kramar / Sara

Av Sara - 19 augusti 2010 19:35

 

Åh, vad solen börjar lysa. Dom vackraste sommarkvällarna kanske blir nu. Vem vet. Det blåser dock ganska så mycket, men visst kan man sitta ute med en massa filtar och mysa ändå    Ska iallafall snart fara ner och mysa framför tvn. Imorgon är det fredag!!! Bästa dagen!!! Ska bli härligt med helg   


Men ha det så bra!!


Kram Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards