sarasvensson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara - 24 augusti 2010 17:00

hej på er! Idag var det första dagen i skolan, efter ett långt och härligt sommarlov. Det har varit storm och väldigt väldigt blåsigt och kallt i princip hela dagen. Idag gick vi bara från kl. 8.30 till 13.00, vilket var väldigt skönt   Det har blivit mycket information idag. Ungefär hela dagen. Vi gick också en tipspromenad, där frågorna faktiskt handlade om oss, vi i åttan. Mycket kul! Min kära syster vann faktiskt 1:a priset    Det känns faktiskt som om det kommer att bli ett toppen-år, både var det gäller lärare, lektioner och annat. Imorgon drar våran schema igång. Först blir det friidrott på odeplan. Tycker faktiskt att friidrott är väldigt kul    Kommer bli toppen!! 


Här kommer en liten söt bild på min fina tofs    hihi.


 


Idag fick jag en jätte fin och superpraktisk ögonskugga på posten. Mycket enkel att måla med, dessutom!


  En superfin lila färg.


  Ha en fortsatt fin dag, allihopa!!


Imorgon efter skolan blir det skövde med mamma och karin!!   


Kram Kram

Av Sara - 24 augusti 2010 15:36

Visst är det härligt med en liten förvandling? Testade en ny frisyr hos frissan idag    Axellångt. Nu är allt mitt hår inkl. lugg lika långt.


 

 


Puss!

Av Sara - 23 augusti 2010 17:48

Eftersom det är min och syrrans födelsedag, så får vi bestämma vad vi ska äta    Karin och Mamma är i stan och hämtar pizza, så snart blir det middag på altanen. Ikväll blir det "Fångarna på fortet" och myyys.


Puss


 

Av Sara - 23 augusti 2010 15:53

Har precis bytt örhängen    Det blev ett av dom paren som jag fick av Karin imorses. Fint va?


 


Puss och Kram

Av Sara - 23 augusti 2010 13:07

Imorgon är det dags för skolstart. Är superglad över att jag får vara ledig på min födelsedag. Har aldrig hänt förr    Ska njuta av min sista lediga dag med min kära syster. När börjar ni?


 

Bild från igår.


Ha en fortsatt fin dag!!


Love / S

Av Sara - 23 augusti 2010 12:37

  Har precis ätit lunch med syrran. Rester från igår    Ska snart testa ett par av mina nya örhängen som jag fick av Karin idag    Ni får se sen. Puss!

Av Sara - 23 augusti 2010 10:57

Har precis tagit ut Embla och Troja i hagen. Provade dom nya selarna som vi fick imorses. Passade jätte bra    Nu sitter Karin och ser på "Cleo", så jag passar på att skriva lite till er. Snart ska jag gå och hämta posten.


Hej på en stund!


 

 

 

Av Sara - 23 augusti 2010 09:16

Godmorgon. Åhh, vilken härlig morgon jag haft!    Uppvakning av min kära familj. Kan det bli mycket bättre? Har fått massor av fina saker. Här kommer lite bilder från den underbara morgonen...


  Karin var trött och ville helst av allt sova...  


 

 

 

  Jag och Karin   


 

Sötaste!


  Karin med min väska :)


 


  Alla mina fina grejer som jag fick   


  Min  efterlängtade adidas-väska   


  Superfin musmatta till min dator


  mus till min dator   


  Sele till Embla. Karin fick en till Troja.


  Dessa fina örhängen fick jag av Karin   


  Almenacka till skolan och en blå penna.


  Ett kort...


  ...och inuti såg det ut såhär   


  Looooooooove!!   


  Karins gröna väska och min lila   


  Fick också lite skönhetsgrejer. Badsalt, badolja, två olika krämer (kropps och händer), två ansiktsmasker och pads.


  Tack för alla fina presenter mamma, pappa och karin!!


Ser fram emot min present från Julia som snart kommer på posten   


Just det, glömde ju visa er den fina grejen jag fick av Sanna häromdagen. Tack Sanna!


  En alldeles egen "Sara-bok"   


 

 

 

 

Och igår fick jag ju faktiskt också presenter. Av släkten    700 kr totalt, tre fina kort och 300 kr på ginatricot   


Ha en fin dag!!


Kram Kram



Glöm inte att kika in min läsare Lindas blogg    Eftersom hon vann tävlingen som avslutades igår, så får hon nu en gratis länkning till sin blogg. Grattis Linda!


www.Lindyyy.blogg.se  Ha en fortsatt fin sommar, Linda!! Kram

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards