sarasvensson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara - 19 augusti 2010 19:02

Vad tycks om min nya design? Karin har varit snäll och hjälpt mig med bilderna och själva headern och så har jag fixat med färgerna    Jag är såååå nöjd!


Puss! / Sara

Av Sara - 19 augusti 2010 18:26

Har precis ätit en god midda med familjen. Snart ska ja sätta mig vid tvn och mysa    Har ni sett c/o segermyhr? haha, så roligt program!!! Ni måste se det!    Imorgon kl. 19.30-20.00 i tv4.


 


Hoppas att allt är bra med er, så hörs vi senare idag eller imorgon!!!


Love / S


 

Av Sara - 19 augusti 2010 17:41

Hej på er! Har precis tagit mig en skön dusch och har nu tagit på mig myskläderna   Har inte fått så mycket vettigt gjort idag. Har skrivit till er, haft ute embla och troja som nyss fick komma in i hagen igen, käkat lunch med syrran...aa, det är väl det jag har haft för mig idag. Inatt åker brorsan till Cypern med ett gäng killar, och är borta i en vecka.


Imorgon är jag hemma med syster yster. Sedan blir det helg   och på måndag inträffar en vääääldigt speciell och underbar dag!! haha, syster och jag fyller år, så på söndag blir det kalas med släkten och på måndag fortsätter vi fira    Kommer bli så skoj!! 


Mamma ringde till medborgarskolan idag. Kommer ni ihåg att jag skulle gå fortsättning i gitarr? Tyvärr är det bara jag som är anmäld, men vi får se vad som händer...eftersom dom inte haft några nybörjar kurser på länge, som jag redan gått, så är det ju heller då inte så många som är intresserade att gå fortsättning. Det kan vara bra att gå nybörjare innan   men men, vi får se vad som händer....


Bjuder på en härlig bild bara för att jag älskar min syster   


 

Det bästa är att ha en syster!!    



Puss på er!!

Av Sara - 19 augusti 2010 16:33

Vet ni vad? Förra månaden hade jag 125 besökare och denna månaden är jag uppe i 206 besökare. Stort tack för det!!!


Massa kramar till er!! / Sara

Av Sara - 19 augusti 2010 13:28

Hur länge har ni haft era kaniner? / Anna

- Hej Anna. Vi har haft våra kaniner (embla och troja) i två år nu (i början av sempember. Kram Kram   


Du är söt!! / ?

- hihi, tack tack   


Vilken glass har varit bäst i sommar? :) / Madde

- halloj    Oj, vad svårt...magnum mandel är ju alltid min favorit, så det får nog bli den då och så blåbärsglass. Det är ljuuvligt!! Kram Kram


Vilka reklamer du gör :D hihi, jag vann!! :D Det var många bilder du hade!! :O / Julia


Hej Julia    Grattis till den lilla vinsten! Jajemen, det är mycket bilder. Puss!

Av Sara - 19 augusti 2010 10:39

 

 

 


Vi slappar och latar oss här hemma idag...snart ska iallafall embla och troja få komma ut i hagen och springa en stund. Grattis ni som vann i tävlingen om att gissa rätt antal bilder, som ni såg så var det dom närmaste som vann en gratis länkning till sin blogg. Kul att så många ville vara med, men som jag skrev igår så var det bara tre stycken som vann...så är det, men ni andra får självklart fler chanser :) Håll utkik efter tävlingar här på bloggen! Just det, jag får se om jag svarar på frågorna och kommentarerna senare idag eller imorgon förmiddag. Det får vi se. Men ni som inte ställ frågor eller om ni bara vill skriva någonting till mig, gör det! :) "Sara svarar" kommer alltså senare idag eller imorgon. Kul att se att så många av er haft en bra sommar :) Nu sitter Karin i min säng med sin dator, så jag passar på att skriva lite. Puss! / Sara

Av Sara - 19 augusti 2010 10:08

Hej vänner!! Nu ska jag meddela vilka som vunnit    Kul att så många ville vara med och tävla.


Svaret är 815 bilder (som jag har på timoteij)


Vinnarna är....


1. Madde (501 bilder) www.maddepaddesmile.bloggplatsen.se

2. Lovisa (299 bilder) www.twinkleestar.bloggplatsen.se

3. Julia (240 bilder) www.ballastejag.devote.se


GRATTIS GRATTIS!!!    Ni som inte vann har snart möjlighet igen!

Av Sara - 18 augusti 2010 21:58

Vi hörs imorgon!    Då ska jag medela vilka tre som vann tävlingen, så håll utkik. Medelar vid förmiddag, så missa inte det!! Det kanske är just DU som vinner!


Ställ era frågor till mig i nya frågerutan, så svarar jag på dom på fredag    Sista frågestunden på länge, så passa på.


Kram & Godnatt / Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards