sarasvensson

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sara - 15 januari 2012 14:59

   

Hej på er! Hoppas att ni har en fin söndag. Jag har haft mycket att göra den här helgen, så tyvärr har inte uppdateringen blivit den bästa! Men hoppas att ni förstår. Som sagt, mycket i skolan just nu, men jag har skrivit det förut, jag gör mitt bästa. Hoppas iallafall att allt är bra med er! Igår blev det en lugn hemmadag. Jag var ute en lång stund med Embla och Troja i trädgården. Så mysigt att gosa med mina hjärtan! Det blev en del plugg också. Såklart inte något som är roligt att göra på helgerna, men det är alltid så himla skönt att hinna med viktiga saker också. Sent på eftermiddagen tog jag med mig syster ut på en långpromenad här hemma i Gudhem. Vi har fina promenader att gå, och det är så vackert. Kvällen tillbringade jag framför tvn, och jag abra njöt av att vara ledig.


Idag har det också blivit en hel del plugg. Jag satt hela förmiddagen med det, men det är såå härligt att hinna med sånt också, så man inte behöver sitta varje kväll på vardagarna. Då är man ändå så trött efter långa dagar i skolan. Alldeles nyss var jag ute på ännu en långpromenad. Tänk vad pigg man blir av att vara ute och gå en halvtimme!! Det är så härligt!! Nu ska jag snart sätta mig med lite läxor igen, men jag kände att jag ville uppdatera bloggen innan det:)


Ha en fortsatt härlig söndag!! Njut av helg!!!


Stora kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards