sarasvensson

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Sara - 7 januari 2012 19:13

 

                                                  
      Augusti-bild från arkivet.
 


Hallå! Hoppas att ni har en fin lördag. Härligt med helg! Nu så känner man dock ingen skillnad ifall det är helg eller lovledighet. Det är så himla härligt att vara ledig, då man kan göra det man själv känner för och strunta i skolan helt och hållet! Gött! Nu är det dock inte många dagar kvar på lovet, så jag ska ägna de sista dagarna åt att plugga. Det ska samtidigt bli skönt att hinna med lite vad det gäller skolan. Imorgon och på måndag kör jag på med det! När börjar ni skolan? Tisdagar startar jag igen, efter en låååång och hääääärlig ledighet! Jag tycker ändå på något sätt att det ska bli ganska skönt att få komma tillbaka till vardagen. Det kanske låter konstigt, men jag tycker faktiskt det. Att få gå upp lite tidigt (jag vet, det låter kanske galet), men jag älskar faktiskt att gå upp tidigt och verkligen ta till vara på dagen på bästa möjliga sätt! Jag hatar att sova bort dagarna och inte med någonting. Jag är verkligen inte soffpotatis, utan någon som älskar att hinna med saker! Ska bli underbart att träffa klassen igen dessutom!


Idag har jag haft en fin dag hos farmor och farfar. Älskar att träffa dem! De är så himla härliga, så glada och man mår alltid bra i deras sällskap. Vi åt middag, umgicks, fikade och bara hade det härligt! Sådana dagar är så värdefulla, tycker jag, då man bara myser och njuter i varandras sällskap. Det är underbart! Vi tog oss också en promenad där de bor, och så fotade vi lite. Nu har jag precis duschat och gjort iordning mig, tagit på mig myskläderna och hoppat i min mysdress. Dessutom så är duntofflorna på! Mys, mys, mys! Älskar det! Nu ska jag ägna resten av dagen till att mysa med min kära familj. Vi ska se premiären av "Gladiatorerna". Ska ni också se? Vad ni än kommer att göra, ha en riktigt härlig kväll!! ♥


Vi hörs imorgon!!


Massa kramar ♥

Av Sara - 7 januari 2012 10:31

Nu åker jag snart til farmor och farfar tillsammans med fina familjen, och tillbringar dagen där. Det ska bli så mysigt, för det var längesen jag träffade dem. Jag tar med mig material, så om jag får lite tid över så sätter jag mig och pluggar. Jag sov lite längre idag, vilket var jätteskönt och sitter just nu i mitt nystädade och superfina rum. Ha en jättefin lördag, allihopa!


LOVE / Sara


 


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards