sarasvensson

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Sara - 9 januari 2012 15:44

Hej! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en fin måndag. Idag är det sista dagen på lovet, och imorgon börjar skolan. Jag har inte haft så mycket tid till bloggen idag, eftersom att jag såklart vill njuta till fullo av min sista ledighet, men också så har jag förberett mig tills imorgon! Då det är skolstart igen efter ett lååångt och härligt lov. Det har varit helt underbart att få så många lediga dagar, och jag har haft det så himla bra. Men som jag skrev igår så blir man lätt lite rastlös när man bara är hemma och inte hittar på någonting, så det ska ändå bli lite skönt att få komma tillbaka till skolan igen och träffa alla. Det är bara en termin kvar, sen är det gymnasiet som gäller! Jag väljer ju snart också, spännande:)


Jag gick upp tidigt idag, och på förmiddagen tog jag med mig syster ut på en låååång promenad i vintersolen. Det är så himla härligt väder nu, att man bara vill vara ute hela tiden;) Solen skiner och vi har ett så fint vinterland! Det var verkligen på tiden att snön kom, tycker jag. Varken snö på jul eller nyår är ju inte så roligt. Nu hoppas jag innerligt att vi får lite mer snö, eftersom att det för tillfället syns igenom gräs. Mycket snö ska det vara! Syster och jag fixade god lunch idag, innan vi satte oss ner och pluggade. Jag har skrivit massor på min biologi-fördjupning i no:n. Det kändes riktigt bra att komma en bit på vägen! Nu ska jag ut och busa med prinsessorna i snön, sen blir det promenad igen och sen ska jag sätta mig och plugga engelska.


Ha det gott! ♥


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards