sarasvensson

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Sara - 8 januari 2012 18:22

   

I förmiddags bakade jag en tårta till min kära mamma, som fyller år idag!! Stort GRATTIS!! Så när hon kom hem från jobbet nu i eftermiddags, så fikade vi på den hela familjen, och så blev det presentöppning. Mys! Jag älskar när alla är samlade, och man kan sitta och mysa tillsammans. Det är då man inser hur tacksam man är över att ha så fina människor omkring sig. Det blev en fin födelsedag för min mamma, och hon är glad över all uppvakning och alla fina presenter hon fått. Det blev en lyckad dag, precis som jag hade hoppats på! GRATTIS igen världens bästa mamma!! Älskar dig!! ♥

Av Sara - 8 januari 2012 17:24

Nu tar jag med mig mamma och syster ut på en härlig långpromenad! Jag var ju ute tidigare idag, då med prinsessorna. Det ska bli skönt att få komma ut i friska luften lite, och röra lite på sig! Och nu är det ju betydligt roligare att befinna sig ute, eftersom att vi har en strålande vackert vinterland:) Puss, så hörs vi snart igen!


 

Underbara minnen.....London♥!!!

Av Sara - 8 januari 2012 15:20

   

Jag har ägnat eftermiddagen åt att dels plugga engelska, men också göra iordning i min garderob! Det har blivit en hel del inköp det senaste, och då måste man ju ha plats till alla nya kläder också. Jag har varit så duktig och rensat ur sånt som jag inte använder, och som jag istället kommer att skänka till välgörenhet. Känns fint att kunna göra det! Jag har hängt in allt nytt, och bytt plats på en massa plagg och grejat. Det blev så bra! Nu ser jag precis vad som finns i garderoben, och vad jag har att välja mellan när jag ska sätta ihop en outfit. Nice! Vad har ni haft för er? Hoppas ni mår bra. Kraaam!! ♥

Av Sara - 8 januari 2012 11:30

Äntligen, äntligen lite vinter igen! Jag är glad! Tyvärr har vi inte så mycket snö, men det är alltid något :) Här kommer några bilder!


       


Här hemma ska vi snart fixa lunch, och senare idag blir det plugg och förberedelser inför skolstarten på tisdag! Inte det roligaste såklart när man har lov, men det är ändå härligt att hinna med lite viktiga saker. Vad gör ni idag? Hoppas iallafall att ni har det toppen!!! ♥


Vi hörs senare! Kramar ♥

Av Sara - 8 januari 2012 10:08

 

Godmorgon söndag! Hoppas att ni sovit gott. Jag har precis ätit frukost tillsammans med familjen, och gjort iordning mig inför en härlig söndag! Idag ska jag bara vara hemma, och få massor med saker gjort. På tisdag drar skolan igång igen, så som jag skrev igår, så tänkte jag plugga lite inför skolstarten. Det kan kännas bra att hinna med lite som har med skolan att göra. Strax ska jag ta med mig syster ut i det fina vintervädret. Äntligen, äntligen har vi fått snö igen! Efter en grön jul och en grön nyår, så har vi ett vitt, vackert vinterland igen. Jag är överlycklig! Jag älskar snön, för det är så himla mysigt! Hittills idag så har jag också hunnit med att plocka ur julgranen. Nu ska den ut, så jag har plockat ner alla julgranskulor och allt annat pynt. Att ha julgran inne i huset är alltid så mysigt, så det känns lite småtråkigt att den ska ut nu, tycker jag.


Som ni ser på bilderna här ovan, så har min fina fönsterlampa fått komma upp i fönstret igen efter vintern! Jag har ju haft en röd julstjärna, men nu tyckte jag att det var hög tid för lampan att få komma upp. Den kommer från SmålandsDesign, och det känns extra roligt att ha en lampa från Småland, eftersom att jag är född där:) Närmare bestämt i Jönköping. Självklart ska ni få bilder på vinterlandet här hemma! Jag tänkte ta några bilder nu när jag ska ut med prinsessorna. Nej, nu väntar syster, så nu ska vi ta på oss ordentligt med kläder och gå ut och busa med prinsessorna i snön! Ha en fin dag, allesammans, så hörs vi!! ♥ Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards