sarasvensson

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Sara - 21 januari 2012 16:33

   

Stort GRATTIS till världens finaste och goaste Bodil, som har dubbelnamnsdag idag!!! Den här tjejen är helt UNDERBAR!! Det finns inte ord nog att beskriva denna fantastiska tjej. Bodil är alltid så snäll och rar, otroligt underbar. Hon visar alltid stöd, värme och omtanke, och är en av de absolut finaste som finns. Ängla-Bodil är enormt värdefull, unik och alltid så vacker. Jag älskar henne obeskrivligt mycket!! ♥ Och hon kommer alltid att ha den stora platsen i mitt hjärta som hon har nu.


Grattis Bodil!!! ♥

Av Sara - 21 januari 2012 16:15

     

De här bilderna tog jag i förmiddags, så observera att vi har otroligt mycket mer snö nu!! I förmiddags hade vi soligt och vintrigt väder. Nu är det storm och hur snöigt som helst!! Det gör mig glad, för jag älskar allt som har med vinter och snö att göra. Tyvärr så hade vi ju varken snö på jul eller nyår, vilket var jättetråkigt tycker jag. Så nu tycker jag absolut att det är på tiden att vi får ett ordentligt vinterland!!! Flera centimeter snö har kommit under dagen, och det bara fortsätter och fortsätter att snöa...Det är så mysigt!!! :) Älskar det!! Idag har jag tillbringat dagen inomhus och bara myst och vilat mig. Jag hade egentligen planerat att hinna med en massa plugg idag också, men det är ju faktiskt helg! Så jag sparar det tills imorgon istället. Då ska enormt mycket hinnas med!! Helgerna är ju faktiskt till att man ska vila upp sig och bara ta del lungt. Man sitter ju ändå flera timmar varje eftermiddag med läxor och allt annat plugg. Ikväll är syster yster och jag själva hemma, så vi ska laga middag och sen krypa upp i soffan och bara mysa. Vi ska tända ljus och duka fram massa gott. Mys! Hoppas att ni mår bra ♥ Stor kram!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards