sarasvensson

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Sara - 22 januari 2012 17:24

Vi har så mycket snö här hemma nu!! Det är mysigt och fantastiskt vackert!!


         

Kan man vara annat än GLAD när man har så mycket snö??!! :) Puss ♥

Av Sara - 22 januari 2012 17:09

       

Ett collage som jag gjorde idag, med bilder på mina finaste. Förresten, gillar ni att sitta och pyssla med bilder och annat i datorn? Då vill jag tipsa om en jättebra sida som heter picknik! Där finns det massor med finesser, och det är lika lätt att redigera ett enda foto, som att göra fina collage (som här ovan). Tips, tips, tips från mig!! :)


Idag har jag haft en riktigt bra dag!! Jag startade dagen på bästa sett, nämligen genom att sova lite längre. Det är så skönt när man är ledig nu på helgerna, och man kan sova lite längre. Det behövs verkligen, i och med att man går upp 07.00 varje morgon då man ska iväg till skolan. Det funkar, men som sagt, superskönt att sova ut när man är ledig. Hela förmiddagen satt jag med en no-inlämningar som ska in imorgon! Jag är klar med båda två, så det känns skönt att inte behöva sitta med mer sånt idag. Färdigt och ivägmejlat! Nu på eftermiddagen så har det också blivit en hel del plugg, i form av ännu mer no och även tyska. Det är ganska fullt upp den här veckan, men jag kämpar på och gör mitt bästa i vilket fall som helst!! Och man får ju faktiskt tänka på att det inte är många månader kvar i grundskolan. Snart dags är gymnasiet! Nervöst såklart, men samtidigt superoligt!! Jag ser fram emot att börja gymnasiet.


På eftermiddagen var jag också ute och busade med Embla och Troja i snön! Tyvärr är tiden knapp på vardagarna, då man dels går länge i skolan och också sitter flera timmar med läxor när man kommit hem, så tyvärr hinner jag inte riktigt med prinsessorna på vardagarna. Men på helgerna är vi ute en lååång stund och busar!!! Så goa är dom!! På lördag och söndag får dom komma ut. Det är så härligt för dom. Nu har jag precis kommit in igen. Syster och jag har varit ute på en härlig långpromenad!! Hoppas att ni har en underbar söndag Varma kramar!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards