sarasvensson

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Sara - 6 januari 2012 19:54

Hej! Hoppas att ni har en fin kväll. Idag startade jag dagen på bästa sätt, genom att ta mig en lång sovmorgon till klockan tio! Riktigt härligt! Det blev en god frukost tillsammans med familjen. Hela förmiddagen tillbringade jag ute hos mina fina små prinsessor! Troja och Embla blev överlyckliga över att få komma ut. VI hade ute de en lång stund i koppel i trädgården, och så fredagsstädade vi deras bur. Den blev så ren och fin! Hela eftermiddagen städade jag. Det kan ibland vara det tråkigaste som finns, och det var det idag. Men det gick bra ändå:) Jag städar ju mitt rum ganska ofta, eftersom att jag fullkomligt hatar när det är oreda bland alla mina saker, plus när det är dammigt och smutsigt!


Idag blev det ett ordentligt storstäd och så bytte jag sängkläder också. Idag har jag också hunnit med att jobba en hel del engelska, som jag kommer att fortsätta med imorgon, då jag åker till farmor och farfar tillsammans med pappa och syster. Vi ska vara där över dagen och bara mysa! Det ska bli jättekul, för det var längesen jag träffade dem. Jag tar med mig lite material så att jag kan plugga också. Matte, engelska och no följer med! Jag tror det kommer bli en riktigt bra dag imorgon! Vad ska ni hitta på? Nu har jag precis duschat och gjort iordning mig, tagit på mig myskläderna, hoppat i min grymt gosiga mysdress och slängt på mig duntofflorna. Lovely! Ha en underbar kväll, så hörs vi imorgon! Kramar ♥


 

Av Sara - 6 januari 2012 10:41

Vill önska er en jättefin dag! Idag har jag mycket att göra, och det är massor med saker som ska hinnas med. Vi får se hur uppdateringen blir, men annars så hörs vi ikväll! Ha en underbar dag, KRAMAR i massor ♥ 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards