sarasvensson

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Sara - 16 juli 2010 23:04

Vi hörs imorgon, vänner!


Puss & Kram


Av Sara - 16 juli 2010 21:28

Tjejerna springer omkring i trädgården och vill såklart upptäcka allt. Det är med andra ungefär som vanligt.   


  Jag på min vakt   



Embla och Troja har inte fått vara ute nu på flera dagar. I vanliga fall så får dom vara ute en rejäl bit på dagen, så så fort vi kom hem nu ikväll, sprang vi och tog ut tjejerna i hagen.


Dom var väldigt spralliga, kan jag säga!   


Snart dags att ta in dom igen.


Ha det så bra.


Kram Kram


  

Av Sara - 16 juli 2010 19:32

Hej på er!   


Har precis kommit hem från underbara dagar i Lidköping. Det har varit strålande väder nästan alla dagar vi varit där, så vi har kunnat bada och sola mycket, vilket var härligt! Vi har också cyklat jätte mycket och bara njutit av det strålande vädret.


Här kommer bilder...


  Vacker rosa ros i Stadsträdgården i Lidköping.


 

  En av dom fina blommbollarna som finns i Lidköping.

  Smarrig fika på "Henrys".


Hur som helst så har jag haft underbara dagar och jag hoppas att ni också haft det    Karin och Jag tog ooss faktiskt en härligt kvällsdop i Vänern igår kväll. Vi simmade och solen lyste så fantastiskt!!


Puss & Kram på er!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards