sarasvensson

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Sara - 23 juli 2010 22:04

Hej vänner!


Har varit dålig på att blogga idag. Har varit borta i stort sett hela dagen. Idag blev det att fara till Lidköping. Alltid lika roligt.    Dock var vädret inte lika roligt...det har varit grått, trist , blåsigt och små-regnigt i stort sett hela dagen. Imorgon blir det att vara hemma, för på söndag/måndag blir det Lidköping igen.


Önskar er allt gott, så ses vi imorgon igen    Puss & Kram


P.S Ni glömmer väl inte att kika in frågestund del 1 och 2?   

Av Sara - 23 juli 2010 10:19

Nu kör vi lite fler frågor    Här kommer frågor från några läsare   


Av: Madde

Älsklingsfärg?

favoritaffär?

favoritmönster?

favvoblomma?


Hej Madde    Mina älsklingsfärger är röd, blå och lila. Mina favoritaffärer är Gltter, Cubus, ginatricot och H&M. Mitt favoritmönster är marimekko. Jag bara älskar det!     Och min favoritblomma är ros. Tack för frågorna!    Puss & Kram / Sara


Av: Karin

*Vem är din förebild? (kläder,blogg, sätt m.m Kan vara olika)

* Vem är den sötaste kändisbebisen/barnet?

* Vart vill du bo när du blir stor?

* Vem är den snyggaste kändisen? tjej

* Vem är den snyggaste kändisen? kille


Lägg gärna upp bilder på personerna   


Hej Karin    Åhh, var mycket frågor. Superkul    Vad svårt...min förebild...hmm...det blir nog faktiskt Timoteij    Det sötaste kändisbarnet är Kina Björks ( Charlotte Perrellis syster) Viggo och så Cecilia Blankens (moderedaktör & bloggare) lilla Bonnie     När jag blir stor vill jag bo i Lidköping. Dom snyggaste kändis-tjejerna är Kina Björk och Jessica Wahlgren (Linus Wahlgrens fru). Superfina!    Den snyggaste kändis-killen är nog Linus Wahlgren. Tack för frågorna.    Kram Kram / Sara


Av: Simphonija och Licija

Har du några djur?


Hej på er    Jag har två stycken kaniner som jag äger tillsammans med min syster. Dom heter Embla och Troja. Tack för frågan! Kram / Sara


Av Sara - 23 juli 2010 10:11

Snart kommer frågestund del 2, så ställ dina frågor, så svarar jag på dom   


Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards