sarasvensson

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Sara - 31 juli 2010 18:13

Hej vänner!! Hoppas att ni alla mår bra. Ställ era frågor, så svarar jag på dom på onsdag    Det blir alltså en till frågestund här på bloggen. Jag sparar alla era frågor tills på onsdag, alltså, och svarar på dom då. Missa inte det!!!


Tack till alla er, som redan ställt frågor!    Ni som inte gjort det, gör det!


Puss!!

Av Sara - 31 juli 2010 13:55

Hej på er!   


I förmiddags åkte jag, mamma och Karin in till stan för att göra några ärenden. Bla. så har det inhanlats några presenter till pappa som snart fyller år, en namnsdagspresent till Karin och lite annat smått och gott   


  Mina små namnsdagspresenter till Karin  


Vi tog oss också en fika på fiket "Kaffekoppen" inne i stan. Ni som inte varit där, gå dit!! Supergott, verkligen!


 

Jag gillar inredningen. Lite gammaldags, trångt och mysigt    Roligt med fik i olika stilar...


 

 

Ni glömmer väl inte av frågestunden?    Ställ allt ni undrar över, så svarar jag på det. Ett ordentligt inlägg på onsdag med ALLA era frågor. Missa inte det!!


Hoppas att ni alla får en underbar dag!!


Puss & Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards