sarasvensson

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara - 19 juli 2010 10:50

Idag har jag namnsdag, för idag är det den 19 juli. Grattis till alla andra saror!! Fick jäte fina små presenter av min familj imorses. Stort tack!!   


  Min fina lilla namnsdags-bricka med alla fina presenter   


Av min syster karin fick jag 35 kr. Pengar är alltid användbart    Karins tanke var att jag skulle köpa mig en Julia-tidning. Mycket bra!!


Hon hade gjort det jätte fint!!


 

 

Av mamma och pappa fick jag en jätte god parfym. Åhh, älskar den sååå!!! Från Kicks    och så fick jag ett jätte fint ljus rosa nagellack från H&M.


 

Av min kära mormor fick jag ett jätte fint kort och en hundralapp.   


 

Tack alla ni som gett mig presenter!!


Puss!

Me

Av Sara - 18 juli 2010 22:54

Snart dags att sova. Annars så har jag haft en toppen-dag   Hoppas att ni också haft det.


Puss!


 

 

Av Sara - 18 juli 2010 21:51

Ni som har egna bloggar, vad har ni för bloggförebilder? Att inspereras utav någon blogg och av någon bloggare/bloggerska. Nu ska jag avslöja vilka mina bloggfrörebilder är   Spännande va? Jo, mina bloggförebilder är Sara Varga, Sibel Redzep och Ida Warg. Åhh, älskar dessa bloggar! Lätt bäst!!


Kärlek till er!

Av Sara - 18 juli 2010 21:23

Sprang ner och tog en dusch för en liten stund sedan. Trodde inte mina ögon, när klockan var såhär mycket. Ska lägga mig tidigt idag. Imorgon är det dags att fortsätta med staket-oljningen och lite annat smått och gott.    Imorgon har jag även namnsdag. Är lite nyfiken på vilka ni läsare är. Vilka det är som är nyfiken på mitt lilla liv    Ni får gärna skriva lite om er själva, så att jag får veta lite om er. Det skulle vara kul. Jag vet ju att några av mina kompisar också följer bloggen, vilket är väldigt roligt    Kul att ni också vill vara med och rösta i omröstningarna. Underbart!! Snart kommer det att dyka upp en ny fråga, så missa inte den! Håll ögonen öppna.


 

 

 

Puss!

Av Sara - 18 juli 2010 20:39

Tack Ellinore, för den superfina header   

Av Sara - 18 juli 2010 18:48

Hej igen. Det blev en liten liten ändring, vänner! Istället för att svara på alla era frågor när sista dagen är här, så svarar jag på frågorna när jag får dom. Hoppas att det även är okej för er    



Malins fråga: varför bytte du blogg?


Svar: Jag bytte blogg för att jag la ner alldeles för mycket tid på min andra blogg. Flera stora inlägg om dagen. Nu när jag bytt blogg, så har jag inte den pressen på mig som jag hade förut, att uppdatera lika ofta och skriva jätte mycket, vilket är skönt för mig. Dessutom så kände jag heller inte riktigt att det var en "Sara-blogg" på det sättet. Puss!!

Av Sara - 18 juli 2010 17:33

Hej kära ni!   


Ni glömmer väl inte att ställa frågor till frågestunden? Ställ hur många frågor ni vill och såklart vilka frågor ni vill.


Puss på er!


 

Av Sara - 18 juli 2010 16:14

Hej vänner!!!    Vet ni vad? Nu är det dags för en frågestund här på bloggen och också den första här på bloggplatsen. Ställ hur mång frågor ni vill och vilka frågor ni vill. På torsdag sammanställer jag alla frågor och svarar på dom.


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards