sarasvensson

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara - 25 juli 2010 17:28

Det har blåst och spöregnat hela dagen och det ser inte ut som om det snart blir bättre...men man kan ju alltid hoppas   


  Min utsikt från mitt fönster denna regndag.


Puss!

Av Sara - 25 juli 2010 16:48

Snart en ny fråga i omröstningen!    Missa inte den!


Love / S

Av Sara - 25 juli 2010 16:43

Imorgon fyller mina små tjejer två år    Karin och Jag fick dom när dom var runt 7-8 veckor gamla och somsagt, imorgon blir dom två år. För er som inte vet, så är dom av rasen dvärgvädur.


Här en fin bild på Embla och Troja   


 

Av Sara - 25 juli 2010 11:58

Nja, inte riktigt. Efter regn kommer ösregn, skulle jag vilja säga    Igår regnade det i stort sett hela dagen, och sen jag vaknade så har det ösregnat...Det blir nog helt enkelt en inne-dag för min del.


Puss på er, fina bloggläsare!


 

Av Sara - 24 juli 2010 22:25

Tack för idag, vänner! Har haft en strålande dag här hemma. Har fixat och donat med lite allt möjligt. Dock har jag inte gjort mina måsten om man säger så   Allt har varit näst intill perfekt, förutom vädret. Man blir bara trött av det. Men men, nu hoppas vi på strålande sol imorgon!   


 

Goodnight.

Av Sara - 24 juli 2010 18:57

Denna månaden har jag haft 73 besökare och 15 röster i omröstningen och detta är ju tack vare er! Åh, så glad jag blir. Jag fick se att jag hade 35 besökare på ungefär femte dagen jag bloggade här på bloggplatsen    Tack!


Kärlek till er alla! / S

Av Sara - 24 juli 2010 16:51

Har länge önskat mig en adidas-väska. Har kollat lite på nätet och äntligen hittat en affär som säljer väskorna    En väska står högst upp på önskelistan till min födelsedag, som snart äger rum. Vem vet, jag kanske är ägare till en alldeles sprillans ny adidas-väska på min födelsedag...


I dessa färger finns väskan.


 

lila med vita detaljer


 

svart med brun/guldiga detaljer.


 

svart med vita detaljer.


 

rosa med vita detaljer.


 

grön med vita detaljer.


 

vit med svarta detaljer.


 

röd med vita detaljer.


 

brun med vita detaljer.




En väska kostar 399 kr och säljs på Stadium.

Av Sara - 24 juli 2010 15:00

Nu kör vi några frågor igen, från två stycken läsare   


Från: Karin

favvonamn? kille och tjej

favvonamn på mammor?

favvonamn på pappor?

vilken är din favoritkändis familj?

vem är din favvokändis, förutom timoteij?


Hej Karin   Mina favoritnamn på barn är Vera, Hedda, Ester, Walter, Wille, Sixten, Harald, Lova, Tuwa och Tindra. Mina favoritnamn på mammor är nog Therese, Sofie, Helena och Hanna. Favoritnamnen på pappor...hmm...det får nog bli Henrik, Peter och Patrik. Min favorit-kändis-familj är fam. Graaf-Karyd, fam. Blankens och fam. Lundell. oj, min favoritkändis förutom timoteij...det får nog faktiskt bli tjejgruppen Play, Scotts och så Sibel och Ida    Tack för frågorna! Puss & Kram / Sara


Från: Elin

Hejsan sara    nu har jag lite frågor till dig    

1. Hur ser en vanlig dag med kaniner ut? alltså, vad gör ni, när och sånt   

2. vad står högst upp på din önskelista till julafton?   

3. vad lyssnar du på för musik förutom timoteij?   


Hej Elin   På morgonen så går vi ut och matar Embla och Troja. Oftast blir det runt 9-tiden. Vi har en hage där Embla och Troja får skutta omkring och leka. Det är väldigt olika när dom är ute i hagen. När det är fint väder, så passar vi ju såklart på att ha dom ute så mycket som möjligt, medans när det är sämre väder, blir det en kort stund på antingen förmiddagen eller eftermiddagen. Det kan man säga är en vanlig dag med kaninerna    vad som står högst upp på önskelistan...hmm...det är nog faktiskt parfymer, smycken, nagellack, spa-grejer och krämer    Jag lyssnar faktiskt inte mycket på musik utöver timoteij. Men det klart att jag lyssnar på lite radio-musik och lite pop då och då    Tack för frågorna! Puss & Kram / Sara


Tusen tack för frågorna, Karin & Elin    Hoppas att ni alla som ställt frågor, fått ordentliga svar tillbaks.   


Puss på er!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards