sarasvensson

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara - 27 juli 2010 20:41

Har varit ute i trädgården en stund och fixat och donat med mina kära blommor, som jag planterade i våras. Det är en blandning, och alltså massor av olika blommor, vilket är väldigt roligt. Karin och Jag satte upp snöre runt en del gruperingar, eftersom blommorna ligger ner nu efter allt regn. Men nu är det faktiskt mycket bättre, som tur är    Har inte behövt vattna på ett bra tag, efter allt regn och kommer inte behöva göra det på länge heller.


Tycker det är underbart att gå ut i landet och greja med blommorna. Det går alltid att fixa till och göra någonting snyggare och bättre. Åhh, så roligt!    Dessutom så älskar jag ju blommor...


 


 

 

    

 

 

Hej bakom blommorna!   


  Syster och Jag med en utav mina odlade blommor   


  Funkar även som en fin hårdekoration   


 

  Love till dig syster!!


  Bara för att jag gillar bilden!! hihi   


  Peace to you!


  Puss på er, fina ni!

Av Sara - 27 juli 2010 18:09

Hej på er!!!


Kom nyss hem. Mamma, karin och jag har varit på Mösseberg och gått tipspromenad. Det är så skönt nu när det är så fint väder också, så man får passa på    På Mösseberg finns både en kort och en längre sträcka, så man får själv välja hur långt man vill gå. Idag blev det en långa sträckan för våran del   


Det var jätte varmt och soligt när vi skulle åka, så det blev shorts, t-shirt och några accesoarer   


  Shorts och t-shirt från H&M och dom stora och supersnygga armbanden från Lindex.


 

Mina nya solglasögon från Ur&Penn fick också hänga med   


Nu blir det snart middag med familjen!! Grillat....


Puss & Kram 

Av Sara - 27 juli 2010 15:53

Nu har vi firat dom små liven!   Embla och Troja har fått vara ute jätte mycket idag och fick nu en liten present av mig och karin. Vi for in på Djurmagasinet i Lidköping igår eftermiddag, för att köpa en liten present. Embla och Troja älskar nämligen dessa gnagar-drops, så detta fick det bli   


Vi har provat på dom flesta smakerna, men vi fick se en ny smak som vi faktiskt inte provad. Frukt & passion var smaken.


  Frukt & passion-drops från Djurmagasinet fick bli våran lilla födelsedags-present till Embla och Troja   


 

  Troja ville pussa min lilla mobil, haha   


 

  Min älskade lilla Embla!


  Min älskade och något trötta Troja   


Nu är mina små älsklingar två år! Grattis, grattis, Embla & Troja   


Puss på er, fina bloggläsare!   


Av Sara - 27 juli 2010 15:09

Tänkte berätta lite kort om min underbara sommar hittills   


  Allsång i Götene med Eric Saade, Timoteij och Lotta Engberg. Fick då träffa älsklingarna för andra gången    Snart blir det att träffa dom för tredje gånger och senare i sommar för fjärde gången.


  Midsommar meed världens bästa sanna!   


  Lata dagar vid stranden i lidköping...


  En massa jordgubbsplock på världens bästa jordgubbsplock-ställe!! Råda i lidköping   


  En massa dagar vid stranden i lidköping. Massor av sol och bad.   


  Övernattning hos kära mormor i några nätter.


  En heldag vid Hälekis strand   


  Min namnsdag    På bilden: min fina namnsdagstårta som jag själv dekorerade.


  Underbar fotbollsgolf med familjen på Wrågården   


Puss!!

Av Sara - 27 juli 2010 15:04

Har precis varit ute på en härlig promenad i detta kanon-väder med syster yster    Snart blir det att fira älsklingarna!!


Av Sara - 27 juli 2010 13:08

Hej på er!   


Åhh, vilken härlig dag!!! Soligt och 27,2 grader varmt. Som jag skrev till er igår, så ska vi idag även fira dom små liven. Dom är just nu ute i hagen, men om en stund är det dags att fira    Visar bilder senare.


Kul att ni gillar headern!    Otroligt kul att höra. Kul också att ni deltar i omröstningarna. Snart en ny fråga. Missa inte den!   


Ha en fin dag, så hörs vi lite senare igen.


Kram Kram

Av Sara - 27 juli 2010 12:59

Tack för dom fina grattis-hälsningarna till Embla och Troja, Malin & Madde. Vad snälla ni är    Puss på er!

Av Sara - 26 juli 2010 20:04

Hej på er!   


Har inte bloggat på hela dagen. Har varit i Lidköping hela dagen och kom inte hem förrän nu. I Lidköping har vi grejat och gjort lite allt möjligt, varit ute i skogen och plockat en massa bär. Både blåbär och hallon. Mycket gott!


 


Det finns en liten skog bara några meter bort från mormors hus. Dit brukar vi ofta gå för att plocka en massa goda sommarbär   


Idag fyller mina små älsklingar år! Embla och Troja blir två år idag. Eftersom vi inte varit hemma på hela dagen, så blir det att fira ordentligt imorgon    Har köpt lite godis till tjejerna och så passade vi också på att införskaffa två nya selar, eftersom dom varit trasiga länge. Visar allt imorgon.


Ska snart hoppa ner i duschen. Men hoppas att allt är bra med er, så hörs vi imorgon igen   


Kram Kram

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards