sarasvensson

Alla inlägg under juli 2010

Av Sara - 29 juli 2010 14:31

Kilar ut och städar buren nu. Det dugg-regnar lite grann, så nu passar jag på att fixa buren och att ta ut Embla och Troja i hagen en liten stund.


Vi hörs om en stund   


Puss & Kram

Av Sara - 29 juli 2010 13:09


Snart dags för lunch. Efteråt blir det att ta ut Embla och Troja en stund i hagen. Idag är det även dags att städa buren. Det regnar inte lika mycket som det gjorde tidigare, men det blåser jätte mycket...


Önskar er alla en toppen-dag!   

PUSS!!


 


    

Av Sara - 29 juli 2010 11:29

Hej vänner!!


Passade på att ta en lång sovmorgon idag, när det ändå är dåligt väder, så idag sov jag till tjugo i elva    Tog sedan en liten frukost och nu sitter jag här. Det blir en inne-dag för mig idag, eftersom det regnar. Vi får väl se om det håller upp. Embla och Troja måste iallafall få komma ut och så måste buren städas.


Ni glömmer väl inte av frågestunden? Skriv allt ni undrar över. Svarar på ALLA frågor. Eftersom ni har en vecka på er att ställa allt ni undrar över, så tar vi ett ordentligt inlägg med ALLA era frågor på onsdag  


Ha en underbar dag, så hörs vi   


Kraaaaam

Av Sara - 28 juli 2010 21:57

Tack för idag, vänner! Avslutar min dag på bästa sätt, genom att skriva till er    Har haft en underbar dag och jag hoppas att ni också haft det. Vilket kanon-väder det har varit! Helt fantastiskt!


Glöm inte att ställa frågor till frågestunden som kommer att finnas här på bloggen om exakt en vecka   


Puss & Godnatt




  

Av Sara - 28 juli 2010 19:03

Åhh, så glad jag blev när jag läste min blogg-statistik. Har fått fler och fler läsare, vilket är väldigt roligt    Tack, söta ni!!


Love / S


 

Av Sara - 28 juli 2010 18:33

Kul att ni ställer så mycket frågor!!    Åhh, så roligt. Ni har alltså en vecka på er att ställa massivs med frågor till mig. Fråga allt ni undrar över   


Puss & Kram

Av Sara - 28 juli 2010 17:18

   Hej vänner!!


Snart blir det en till frågestund här på bloggen    Förra gånger svarade jag på era frågor i olika delar, men nu blir det ett ordentligt inlägg med ALLA era frågor. Ställ hur många frågor ni vill   Ni har en vecka på er att ställa frågor, så på onsdag nästa vecka kommer alla svar   


Ställ frågor nu! Puss!

Av Sara - 28 juli 2010 16:45

Karin och Jag har slitit med staketet nu i flera veckor. Vi började först med att tvätta vissa deltar, eftersom det inte är speciellt bra att olja om det inte är riktigt rent. Sedan så var det dags att olja hela staketet. Jag vet inte exakt hur långt det är, men långt är det. Vi har hjälpts åt och kämpat i många varma dagar och nu, äntligen, är det klart! Vi får 500 kr var   


Bjussar på en bild på syrran och mig från dagens oljning.


  Karin och Jag. Här är vi en aning glada, eftersom vi bara har några få staket-pinnar kvar att olja   

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards