sarasvensson

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Sara - 1 oktober 2010 22:09

Ni som känner mig vet att jag fullkomligt älskar blusar. Randigt, enfärgat, blommigt....Dagens blus kommer från H&M och kostade bara 149 kr! Köpte en likadan fast rutig, kika in den lite längre ner under rubriken "onsdagens shopping". Nu är det snart Idol och utröstning. Puss!

Av Sara - 1 oktober 2010 21:55

     

Dessa är mina absoluta favoriter i "IDOL". Vilka tjejer! Helt underbara ♥ Linnéa fick ju som ni nog redan vet, flest röster av tjejerna igår, medans Madeleine blev ett av dom fyra wildcarden som juryn bestämde. Underbart! ♥ Mina favoriter är vidare i tävligen och jag är glad!! Såg ni "Idol" idag? Vilka är era favoriter? Spännande och se resultatet av telefonrösterna lite senare ikväll...om drygt en halvtimma. 11 av 13 ska gå vidare...

Av Sara - 1 oktober 2010 17:26

Tack för alla kommentarer och frågor! Super kul att ni hör av er    Har inte hunnit med "Sara svarar"-inlägget, som jag pratade om, men nu kommer det. Här är dom senaste frågorna och kommentarerna jag fått av er läsare.



Från: Millan

Gillar din blogg sjukt mycket!!


Svar: tack så mycket! Vad snäll du är ♥


Från: Maja

Jag älskar din blogg! Har du några tips till mig (en ny bloggare) kram! ♥


Svar: Hej fina Maja ♥ Tusen tack! Vad glad jag blir. Mina tips till dig är att vara sig själv när man skriver och att skriva från hjärtat. Hoppas allt går bra med bloggen & lycka till! Varma kramar ♥


Från: Malin

favorit godis?

favorit glass?

favorit mat?

Kram!


Svar: hej malin! Kul att du ställer frågor. Mitt favorit godis är choklad och sött, favvo glass är vanilj & blåbär och favvo maten pizza :) Kram ♥


Från: Linnea

Fin blogg! Kommentera gärna min, www.lineeaaa.bloggplatsen.se


Svar: Hej Linnea. Tack så jätte mycket ♥ Lovar att kika in din blogg och lämna en kommentar. Kram Kram.


Från: Vilma

Hej! fin design.


Svar: Hej fina ♥ Tack så mycket!


Från: Julia

Lycka till i tävlingen hoppas den vinner! Bilden är jätte fin.


Svar: Hej julia! tack tack ♥ Vad roligt att du gillar bilden. Ni som vill se bilden, gå till sida 3 och scrolla ner till rubriken "Det blir denhär bilden", så kan ni se den.


Från: Alli

tack för tipset, kika gärna in min hello kitty blogg.


Svar: Hej Alli. Kul att du gillade tipset om dom söta glittriga hello kitty-nagellacken. Ni som vill se inlägget igen, gå till sida 2 och scrolla ner till rubreiken "Glittriga naglar", så kan ni läsa inlägget. Kramar ♥


Från: Julia

hej hej. roligt att du la in bilden. Älskar att läsa din blogg, den är så bra + alla dina bilder.


Svar: Tack fina du för berömmet ♥ Din outfit-bild var jätte fin :) Ni andra, fortsätt att skicka in era snygga outfits-bilder. Om ni redan gjort det, så går det också jätte bra att skicka fler. ALLA bilder publiceras här på bloggen. Vill ni se Julias outfit, gå till sida 2 och scrolla ner till rubriken "Läsar dagens", så kan ni se outfiten. Kramar ♥

Av Sara - 1 oktober 2010 17:14

Har precis läst i min bok som ska vara utläst på måndag. Inte många sidor kvar nu   Puss!

Av Sara - 1 oktober 2010 15:06

  Har precis tagit ut mina prinsessor i hagen ♥ Fint väder och nu helg!! Underbart! Gick inte alls länge i skolan idan, vilket var skönt. Puss och ha en fortsatt fin dag!

Av Sara - 1 oktober 2010 08:15

 

Jacka- VILA

jeans tights- H&M

vitt linne- Axel&Ebba

blus- H&M

kängor- Skopunkten

Adidasväska- Inter Sport

Av Sara - 1 oktober 2010 08:06

Jacka, VILA, 499.95


Blusar, H&M, 149 kr /styck


Skinnkjol, H&M, 199 kr


Spets blus, Vero moda, 199 kr


Stjal, Lindex, 99 kr


Fingervantar, dom ljusrosa från Lindex, 49.50 och dom mörkrosa från Indiska, 19.50


Trosor, KappAhl, tag 3 betala för 2


Kängor, Skopunkten, 399


Grå långkofta, KappAhl, 249 kr

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards