sarasvensson

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Sara - 22 oktober 2010 22:06

Har haft en underbart mysig kväll. Först middag med familjen och sedan mys framför tvn och "Idol". Om några minuter är det utröstning, spännande...

   

Av Sara - 22 oktober 2010 18:47

Såhär såg det ut i Gudhem imorses...

   

Av Sara - 22 oktober 2010 17:41

Har precis varit ute med Embla och Troja en lång stund i snön i trädgården. Passade också på att stortstäda buren, så nu är den ren och fin. Underbart! Har längtat efter mina små prinsessor hela dagen. Var först i skolan och åkte efter det iväg till Skara. Var på tavel-visning och passade också på att ta mig en liten shoppingtur. Nu äntligen fick jag pussa och krama mina prinsessor! ♥ Lycka!


Var inne i en jätte mysig affär. Där fanns en liten 10 kr-hörna, så jag passade på att inhandla lite billiga grejer till rummet...


nytt skrivbordsunderlägg

ny tablett till nattduksbordet

hjärta att sätta i blomkrukan.

och så köpte jag också en julia-tidning   


Vet ni vad!!??? Vi mötte Scotts-bussen och MIN BODIL ♥ påväg till Skara. Ahhhh!!!!!! ♥♥♥ Mötte också Robinson-Sanna på stan i Skara.


Om en stund kommer dagens outfit. Glad fredag!!

Av Sara - 22 oktober 2010 14:31

Har precis kommit hem från skolan. Nu ska jag till Skara och gå på tavel-visning. Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards