sarasvensson

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sara - 20 oktober 2010 17:54

Då var det redan onsdag. Idag har jag varit i skolan hela dagen och tom längre än var jag brukar, pga. att jag haft utvecklingssamtal. Det gick hur bra som helst! Glömde mina utvecklingssamtals-papper igår efter skolan, så imorses vid kvart över sju-tiden kilade jag bort till skolan för att hämta dom. När jag precis hade kommit hem satte sig mamma och jag och fyllde i dom, därefter åkte jag till stan för idrott i freja. Är ingen idrotts-tjej, men denna lektion var riktigt riktigt kul, och detta berodde naturligtvis på mina underbara klasskompisar i 8B, som jag spelade handboll och fotboll med idag. Skoldagen har rullat på bra. Efter skolan hade jag som sagt utvecklingssamtal. Nästa samtal blir inte förrän i vår. Gick riktigt bra! När jag kom hem från utvecklingssamtalen blev det en snabb mellis, packade upp gympakläderna och sedan satte jag mig och pluggade. Skrev rent min sv-redovning som jag ska redovisa på måndag och så gjorde jag också den lilla no-läxan tills imorgon. Efter det hade jag ute prinsessorna en stund med koppel i trädgården, nu har jag precis duschat och snart är det middag. Med andra ord, full rulle hela dagen! Här kommer lite bilder från dagen. Puss!

           

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards