sarasvensson

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Sara - 4 oktober 2010 18:00

      Usch, vilken jobbig dag. Vaknade och var inte det minsta pigg. Tvingade mig upp och åt frukost. Kilade sedan ut till mina älskade små prinsessor som genast gör mig på bättre humör ♥ Tur av mina tjejer finns! ♥ Fixade iordning mig och kilade sedan iväg till skolan med söta syster i ett kallt och blåsigt Gudhem. Har varit länge i skolan idag, från halv nio till tjugo i fyra. På eftermiddagen har jag tre långa lektioner, men bara fem minuters rast emellan...

Dagen är iallafall över och glad är jag för det! Här hemma i eftermiddag har jag ätit mellis med mamma och karin, haft ut mina tjejer i hagen, borstat pälsar, fixat buren och lite annat smått och gott. Pluggade också tyska som är tills imorgon. Har faktiskt bara ett enda prov denna vecka. Mycket skönt! Har precis tagit mig en varm dusch och ska snart äta middag med min kära familj ♥ Ikväll blir det tv-mys!


Har bestämt mig för att ta en riktig slapp-helg denna helgen. Pluggade nästan hela förra lördagen och var knappt hemma i söndags. Mamma och pappa ska till Örebro och ha en egen helg, så jag, karin och erik är själva hemma. Det blir mys framför tvn och god mat. Ska ta så mycket tid som möjligt med prinsessorna ♥ Har inget annat inplanerat än att slappa och vila upp mig. Älskar det! Puss!

Av Sara - 4 oktober 2010 07:39

Godmorgon! Prick klockan sju imorses for jag upp och åt frukost med syster. Mycket mysigt! Läste tidningen och kilade sedan ut till mina små prinsessor ♥ Har precis gjort iordning mig. Det blåser och är kallt här hemma i Gudhem idag. Ha en fin dag! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards