sarasvensson

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Sara - 2 oktober 2010 16:10

           

Av Sara - 2 oktober 2010 15:57

Här kommer bilder från förmiddagen...

                            Vilken härligt väder! Solen har skinit och det har varit lagom kallt. Som jag berättade igår, så var det idag dags för buren att komma upp på altanen, vilket blev jätte bra. Nu blir det inte lika kallt för Embla och Troja och så har vi gjort det fint uppe på altanen. Har storstädat buren och altanen likaså, så nu är toppen-fint! Embla och Troja har fått vara ute i hagen, medans vi fixade iordning. Har också passat på att klippa klorna på tjejerna. Bilder från kloklippningen kommer snart. Puss!

Av Sara - 2 oktober 2010 08:59

   

Godmorgon. Har precis varit ute hos mina prinsessor. Troja var redan vaken och är nästan alltid uppe före Embla. En riktig morgon-pigg tjej. Embla är dock lite mindre morgon-pigg. Hon kom ut ur sovrummet och sträckte på sig och gäspade. Mina fina tjejer! ♥ Passade på att ta sovmorgon idag till tjugo i nio, med tanke på att jag inte gick och la mig förrän elva igår kväll. Var tvungen att se utröstningen av idol. Vad tyckte ni? Var det rätt som fick åka hem? En av mina favoriter, Linnéa, gick vidare, men min andra favorit Madeleine åkte tyvärr hem. Tråkigt....men men, tyckte också att Minnah och Andreas var riktigt duktiga. Har mycket att göra idag, ska alldeles strax kila och äta frukost, idag ska vi fixa med Embla och Trojas bur. Det är alldeles för kallt för dom att ha buren ute på gräsmattan, så buren ska vi lyfta upp till altanen idag, jag ska storstäda buren och göra fint hos dom. Ska också läsa mer ur min bok idag, inte många sidor kvar nu och plugga lite allt möjligt.


Imorgon ska jag åka till mormor, som bor i Lidköping. Ska bli riktigt kul! Ska också kila in på Ö&B och köpa en tunnel till Embla och Troja och på HemCompaniet.


Puss & ha en fin dag!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards