sarasvensson

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sara - 21 oktober 2010 17:10

Nu ska jag visa er vad det är som tl-klubben skickade till mig idag. För er som inte vet, så är det en bokklubb för tjejer. Man får ett paket varje månad. Paketet innehåller minst två böcker och en massa fina grejer. Som ny medlem här i klubben fick jag mitt välkomspaket idag. Allt var med, förutom min turkosa ipod som kommer att skickas till mig i mitten av november.


Här är grejerna jag fick...


Medlems-häfte till mig som ny medlem här i klubben.

söt bläckpenna som ser ut som ett läppstift. Toppen att ha en liten bläckpenna i skolan.

första boken: Phillipas tre önskingar, skriven av Liz Kessler.

superfin neccesär för smycken, smink eller någonting annat.

min första klubbtidning, tl-magazinet. Detta ryms i tidningen: "veckans blogg", "veckans husdjur", horoskop, klubbsnack, skönhetstips, favoritdjur, brevvänner, två posters, kropp & stjäl, månadens, roligt & pinsamt, missa inte, sparpoäng-sidan, tl-klubben 10 år, månadens bok, novelltävling, nästa tl-paket.

tl-box att samla klubbtidningarna i.

andra boken: Älskade husdjur. Åhh, så glad jag blev när jag fick boken!! I denna finns massor av sidor med hundar, katter, kaniner, marsvin och massa andra djur. Älskar djur och hoppas att jag får syssla med det i framtiden i form av hundar, som tex. hundtränare & hundinstruktör. Ha hund-kurser och agility. Sidorna om hundar innehåller just massa raser, agility-sidor, hos vetinären, lekar med hunden och massa annat bra för hund-älskare! När jag blir äldre ska jag ha en liten yorkshireterrier   

Högtalare till min ipod som jag får i mitten av november.

och eftersom jag inte fick min iPod med detta paket, så fick jag en extra present, nämligen ett litet nagelkit som innehåller an fil och en pinset.

Av Sara - 21 oktober 2010 16:28

Idag fick jag mitt första paket från tl-klubben, välkomspaketet. Visar allt senare      

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards