sarasvensson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara - 19 oktober 2010 18:56

Har precis ätit middag med familjen och bestämt morgondagens outfit. Puss!

Av Sara - 19 oktober 2010 17:40

Har haft en kort och härlig i skolan. Skönt! När jag var hemma från skolan kilade syster och jag direkt upp och hämtade posten. Kommer ni ihåg tl-klubben som jag nyligen blev medlem i? Min turkosa och supersnygga ipod är påväg    Åt sedan en mellis med syrran och sedan pluggade vi järnet. Svenskan är nästan klar. Det återstår bara renskrivning och engelskan sitter som en smäck. I like! Nu har jag precis tagit in Embla och Troja. Vi har varit ute och lekt i trädgården. Nu blir det snart middag. Här kommer lite bilder från dagen. Puss!

                                                    Mina fina prinsessor!

Av Sara - 19 oktober 2010 07:46

Godmorgon på er!! Min dag har börjat helt underbart. Gick upp klockan 7 och kände mig hur pigg som helst. Älskar sådanna morgonar! Har ätit frukost med min mamma och syster, gjort iordning mig och varit ute hos Embla och Troja. Idag är det tisdag! Andra dagen på veckan. En kort dag för min del. Ha en fin dag! Puss!

Av Sara - 18 oktober 2010 17:49

  Har precis haft ute mina små prinsessor en stund i koppel i trädgården. Skönt för dom att komma ut och sträcka lite på sig. Mina tjejer! Har tagit mig en dusch och ska snart äta middag med familjen. Puss!

Av Sara - 17 oktober 2010 15:54

Har precis kommit in från det underbara vädret. Embla och Troja har varit ute i hagen en stund med nu var det dags för tjejerna att komma in. Dom har fått vara ute riktigt mycket idag. Först en lång stund i trädgården och en stund i hagen i förmiddags och så en stund i hagen nu. Härligt med fint väder. Mys med älsklingarna hela dagen! ♥

Av Sara - 17 oktober 2010 15:26


Har precis pluggat tyska och engelska. Innan det åt jag en god middag med min kära familj. Nu ska jag gå ut och pussa, krama och gosa med prinsessorna ♥ Puss!  

Av Sara - 17 oktober 2010 11:41

 

Har precis städat och plockat iordning på rummet. Nu ska jag ut en sväng i trädgården. Puss!

Av Sara - 17 oktober 2010 10:55

      Har varit ute med Embla och Troja i koppel i trädgården och sedan fick dom leka lite i hagen. Passade då på att röja upp och städa lite i kanin-hörnan på altanen. Underbar söndag med älsklingarna!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards