sarasvensson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara - 26 oktober 2010 14:43

Har varit ute med mina prinsessor en stund i det fina vädret. Solen skiner och det är inte direkt kallt. Åh, så skönt. Har stått inne och bakat med syster hela förmiddagen, så det var skönt att få komma ut lite i friska luften ett tag.

         

Av Sara - 26 oktober 2010 13:35

Tusen tusen tack för alla frågor ni ställt!! ♥ Alla svar hittar ni i "sara svarar del 1" och "sara svarar del 2". Märkte också att min besöks-statisik har stigit. Superkul! Igår hade jag så mycket som 50 besökare. Åhh, så roligt! Nu ska jag gå ut en stund med prinsessorna. Puss!

Av Sara - 26 oktober 2010 13:03

När går du och lägger dig på kvällarna? - det är väldigt olika, men är det skola dagen efter brukar det bli vid nio, halv tio-tiden. Är det helg och inge skola dagen efter brukar det bli vid 10-11-tiden.


Har du haft djur tidigare än Embla och Troja? - Innan jag hade mina prinsessor hade jag fiskar.


Vilken är fin älsklingsfärg? - oj, vad svårt. Älskar färg och har många favoriter, men några av mina favorit är blå, röd, rosa och lila.


vilken är din favoritfärg på jackor? - jag gillar varma lite brunaktiga färger, som färgen på min nya höst/vinter-jacka.


vad är det längsta du sovit till? - jag tror att det är runt 11-tiden.


vilket kläd-märke gillar du mest? - jag vet faktiskt inte, men jag gillar adidas-tröjorna. Dom är riktigt fina!


nike eller puma? - nike


älg eller råtta? - älg


kassler eller skinka? - skinka


brun eller svart? - brun


juice eller vatten? - vatten


morgon eller kväll? - morgon


Av Sara - 26 oktober 2010 12:18

Syster och jag har hunnit med massor av bakning nu på förmiddagen. På två och en halv timme har vi hunnit med två olika muffins, saras kokosrutor och kolakakor. Mums! Här kommer lite bilder från bakningen med systrarna svensson   


                         

tusen tusen tack för alla frågor!! ♥ Har fått mer nu på morgonen/förmiddagen som jag svarar på alldeles strax.


Nu ska jag äta lunch med syster.


Vi hörs snart!


Puss!

Av Sara - 25 oktober 2010 21:29

vilka bloggar följer du? - jag följer faktiskt en hel del bloggar. Eftersom jag själv bloggar, så tycker jag det är väldigt roligt att se hur andra bloggare skriver. Dessutom inspereras man något enormt av att läsa andra bloggar. Exempel på bloggar jag följer är Sibel, Ida Warg, Claudia Galli, Elin Kling, idol-Linnea, Timoteij, Molly Sandén och PLAY.


vad gör du på fritiden? - jag har två små prinsessor som tar mycket tid. Embla och Troja förgyller verkligen mitt liv och jag är så enormt glad över att jag har mina små prinsessor! Är ute med dom minst en halvtimme varje dag, på helgen blir det mer. Djur kräver tid.


hur många besökare har du om dagen/veckan/månaden? - Förra månaden hade jag 237 besökare och hittills denna månaden 170. Igår hade jag 32 besökare och idag 38 besökare. Tack alla ni som besöker min blogg ♥


håller du på med någon sport? - nej, det gör jag inte


favorit namn på barn? mina favorit-flick-namn är Alice, Saga, Nova, Ester, Hedda och Wilda, medans mina favorit-pojk-namn är Max, Charlie, Walter och Wille.


favorit hund ras? - Åh, vad roligt med lite hund-frågor! Jag tycker att dom flesta raser är fina, men just för tillfället gillar jag små hundar lite extra, speciellt yorkshireterrier, bichon frisé, dvärgpudel och blandrasvalpar, men om jag måste välja en ras, så säger jag yorken.


framtida yrke? - jag älskar djur och har alltid gjort det. Det skulle vara superkul att få jobba med djur, eftersom jag tycker om det så mycket. Om jag i framtiden ska jobba med djur, så vill jag helst jobba med hundar - människans bästa vän! Det är inte omöjligt att jag utbildar mig till hundtränare och hundinstruktör. Det skulle vara super kul att ha hund-kurser i vardagslydnad och agility. Det viktigaste är att hunden och ägaren har en bra gemenskap och trivs med varandra och att ägaren är trygg med hunden.


favorit i idol? - tycker om flesta är bra på olika sätt, men om jag måste välja en absoluta favorit så säger jag Linnea.

Av Sara - 25 oktober 2010 19:23

Nu kör vi en frågestund fram till 21.00 Fråga på! Vi hörs efter 21. Puss!

Av Sara - 25 oktober 2010 16:16

Känner mig mycket piggare nu. Febern har gått ner, nu är det bara hostan och snuvan som är jobbig. Imorgon jobbar jag hemma. Skönt för mig och min lilla försylning    Passade på att städa rummet. Städar det varje söndag, men igår var jag jätte försyld och orkade inte. Så jag tog städningen idag istället, nu när jag är bättre.

                       

Av Sara - 25 oktober 2010 09:44

Har ätit gröt och hämtat lite energi. Har gjort en nummer-tavla med familjens mobil nummer. Mycket bra att ha! Det enda jag gjorde var att fixa ett stadigt papper, bilder och så limmade jag på och skrev sedan dit alla nummer.


Blev super nöjd med resultatet    Tycker det blev jätte bra.


Vad tycker ni? Visst blev det bra? Höst & vinter bilder var det jag jobbade med.

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards