sarasvensson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara - 30 oktober 2010 12:55

Har varit en stund i stan nu på förmiddagen. Åh, vad jag älskar att bara gå runt och strosa i affärer. Underbart underbart! Mer shopping blir det på onsdag, för då är det Lidköping som gäller. Kommer bli grymt kul! Det jag köpte visar jag senare, nu blir det dagens outfit.

      jacka - VILA

uggs - Kinnarps skor

stjal - Lindex

fingervantar - Lindex

rutig blus - H&M

vitt linne - H&M

jeanstights - H&M


Lördagspuss! / Sara

Av Sara - 29 oktober 2010 16:27

 

Har varit ute med världens finaste prinsessor. Mina tjejer, Embla och Troja. Passade på att göra buren lite fredags-fin. Skönt för dom att få det lite rent och snyggt, dessutom. Idag fick dom först vara ute en stund i hagen, medans jag städade och gjorde ordning och sedan blev det också en liten stund ute i koppel i trädgården. My sweet prinsess!

Av Sara - 29 oktober 2010 15:18

  Nu är det äntligen helg och lov!! Ska ut till mina prinsessor. Dom ska få vara ute i hagen, medans jag städar buren. Hoppas att erat lov börjat på bästa sätt!

Av Sara - 29 oktober 2010 07:39

jacka - VILA

uggs - Kinnarps skor

kofta - KappAhl

blus - H&M

vitt linne - H&M

 

 

Bara en dag kvar till LOOOV. Åhh, vad härligt det ska bli!!


Ha en fin fredag, så hörs vi mer i eftermiddag!


Sara

Av Sara - 28 oktober 2010 17:36

I "sara svarar" dök det upp en hundfråga, vilket var jätte kul. En läsare undrade vilka hundraser jag gillar mest. Nämnde en del raser och nu tänkte jag också visa hur de ser ut.

cockerpoo


yorkshireterrier


 

shih tzu mops


 

bichon frisé

Av Sara - 28 oktober 2010 16:40

Har varit ute en stund med Embla och Troja i koppel i trädgården. Efter en lång dag inne i buren, var det skönt för dom att komma ut lite. Mina prinsessor!

                

Av Sara - 26 oktober 2010 17:01

         Har varit ute på en underbart härlig långpromenad i det underbara höstvädret. Åhh, vad jag älskar hösten och speciellt detta fina väder! Mina prinsessor har fått vara ute i solskenet tidigare nu på eftermiddag och jag har varit ute på en långpromenad och kom hem med rosande kinder. Underbart! Puss!   

Av Sara - 26 oktober 2010 15:17

För en stund sedan var mitt inlägg "bakning med systararna svensson" på första-sidan här på bloggplatsen över de senaste inläggen   

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards