sarasvensson

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Sara - 29 juli 2011 22:19

Hej! Hoppas att allt är bra mer er. Usch, jag känner mig verkligen som en dålig bloggare, och det är jag sannerligen idag, haha!:) Bloggen har tyvärr kommit åt sidan idag, då jag har haft väldigt mycket och göra. Jag önskar jag hade så mycket mer tid till bloggen, men vissa dagar har jag mycket mer att göra, än andra dagar. Hoppas att ni förstår! Idag har jag haft en mycket bra dag, även om jag har saknat er ♥ Jag passade på att ta sovmorgon, innan det blev en god frukost på altanen, som precis som igår, bestod utav en smarrig hallonsmootihe. På förmiddagen blev det massa teori och gos med prinsessorna♥, och sen blev det middag på altanen...grillat! På eftermiddagen passade jag på att storstäda rummet, och göra det riktigt rent och fint. Och så har jag betat av en massa saker jag skulle göra, antecknar på min mobil, super duper bra!


Ikväll har det blivit mys framför tvn! Vi såg på en film som hette "Prinsen och Jag", och den var verkligen hur bra som helst! Så ett litet tips:) Jag är ju egentligen inget film-fan, och speciellt inte för engelska filmer, men nu på senare tid, så har jag faktiskt börjat tyckt om det allt mer och mer:) Ikväll har jag också planerat och fixat och grejat, för imorgon kl. 17 ska jag nämligen på kalas, hos några av mina kusiner. Det ska bli riktigt riktigt kul!:) Jag har hållt på och klippt och målat naglar, duschat och gjort iordning håret, smort in mig med Brun utan sol, och ja, fixat iordning mig! Jag har ju ganska lång tid tills vi åker imorgon, så det blir säkert sovmorgon imorgon också:) Imorgon är det hår och smink som jag har kvar. Nu har jag också bestämt vad jag ska ha på mig!:)


Det blir min nya klänning! Som jag köpte på H&M, när Sanna med familj var här. Jag tycker den är såå fin!! Till det, kör jag på min vita lilla jacka, som kommer ifrån Vero Moda. Jag tycker alltid det svåraste är att bestämma vilka skor man ska ha! Men antingen blir det vita Converse eller bruna gladiatorsandaler:)


Det blir ävemn dessa armband, som också kommer ifrån H&M. Jag använde dessutom några utav dessa armband i julas:) Som jag blandade med två vita pärlarmband.


Nu ska jag snart lägga mig, och sova sött♥ Imorgon ska jag hinna med lite grejer, innan det är dags att göra iordning sig till kalaset. Hoppas att ni har haft en underbar fredag, och att eran helg börjat på bästa sett! Vi hörs imorgon! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards