sarasvensson

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Sara - 6 september 2011 17:37

Vi ber om ursäkt för att inlägget inte publicerades igår. Veckans "måndag med Julia-inlägg" kommer här!


 

Hej på er alla! Egentligen skulle mitt blogginlägg komma upp igår (måndag). Men min dator fungerade inte riktigt som den skulle igår och jag ber så hemskt mycket om förlåtelse! Idag (tisdag) kommer mitt inlägg istället. Hoppas att ni inte blev för sura! Idag har jag tänkt tipsa er om träningskläder. Man vill ju ha något som är bekvämt och inte för varmt, och heller inte för kallt på sig när man tränar. Så här kommer några tips!


 

Om du ska träna inomhus är det skönaste att ha något som är svalare och luftigare. Jag brukar träna i idrottsshorts och en väldigt stor tröja med ett linne under! Det är väldigt bekvämt och man känner sig inte lika varm i det. Det finns också tighta linne och tighta byxor. Men jag känner att det blir bekvämaste såhär för mig!

(Shortsen kommer från Stadium, där finns det många urval av olika shorts!)


 

Om du ska träna utomhus när det är lite kallare ute så är det skönast med långa byxor och lång tröja. Du kan t.ex ha mjukisbyxor och ett linne med en kofta/tröja under.

Tips: När du kommer ut ska du nästan frysa lite, då är du perfekt klädd för t.ex en joggingtur!

(Tröjan är från Stadium och byxorna kommer från mitt fotbollslag!)


Om du har en lokal att träna i eller bara någonstans inomhus så är det skönt att ha bra skor. Dessa är idrottsskor från Reebok. De är väldigt sköna och passar perfekt till inomhusträning! (Finns att köpa i närmaste Stadiumaffär!)


 

Efter träning är det väldigt skönt att ta på sig något mysigt och rent och fräscht. Då kan man ta på sig mjukisbyxor (om man inte har tränat i dem!!) och ett linne med en vanlig munkis över. Det är härligt!


 

Detta är mitt ena par mjukis byxor. Märket är Champion. De är köpta i en friluftsaffär i Göteborg, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter!


Ja, det var allt för mig denna gången och jag hoppas att ni har fått bra tips och kanske till och med lärt er något. Som ni ser så finns det mycket idrottskläder från Stadium och de har väldigt mycket sådant i lager, hihi! Hoppas ni har en bra dag, vi ses om 1 vecka!!


Många kramar Julia!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards