sarasvensson

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Sara - 20 september 2011 19:31

Hej, finaste ni! ♥ Hoppas att ni har det bra!! Skönt att hinna med att blogga, även fast det är vardag:) Det gör mig glad!! Idag har det varit en riktigt körig dag!! Jag har varit i Skövde två gånger, både på morgonen och eftermiddagen, och sen har det varit information kring gymnasieval i skolan, plus Gudhemskampen!, så det har sannerligen varit en lång dag. Tyvärr missade jag gymnasie-informationen, eftersom jag var i Skövde då, men jag har fått en supertjock katalog med en massa bra info, om skolor, inriktningar och program! Och i den katalogen, så var två favoriter med på bild! Elina och Johanna ♥ Det känns verkligen konstigt att det är mindre än ett år kvar i grundskolan, sen är det hej gymnasiet! Det kommer att bli så mycket mer frihet, då man får välja ett program som faktiskt intresserar en. Jag ser med spänning fram emot åren på gymnasiet, men innan det är det några månader kvar i nian!!:)


 

Det kommer att bli ett uppehåll med gästbloggeriet ett tag nu! Jag känner att jag inte har den tiden, i och med skolan, att sitta och lägga in alla inlägg på bloggen. Det tar tyvärr så mycket tid, som det känns som att jag inte har:( Vi får se hur det blir, om jag hinner med att publicera några inlägg, eller hur det blir! Nu ska jag alldeles strax kila ner till tvn, och bara mysa! Tända en massa ljus och bara ha det mysigt:) Och til det ... IDOL!! :) Jag älskar verkligen det där programmet!! Och hur i hela friden kan det finnas så otroligt många bra talanger i Sverige!? Dem är ju grymma!! Fast fyra talanger är dem mest otroliga av dem alla ♥ Bodil, Elina, Johanna och Cecilia! Saknar mina tjejer!! ♥


Ha en underbar kväll, och sköt om er!! Puss och Kram!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards