sarasvensson

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Sara - 18 september 2011 13:06

Har dukat och gjort det mysigt inne i storarummet, för nu blir det strax middag med familjen!! Jag älskar när alla är samlade och man sitter och äter tillsammans, det är så mysigt:) Det är ganska kallt idag också, så jag har tänt massor av ljus!


 

 

Det är riktigt kallt här hemma idag!! Embla och Troja fick vara ute en stund förut, men jag var tvungen att ta in dem, eftersom regnet vräkte ner förut. Jag vill ha sol och värme, men jag väl inse att hösten faktiskt är påväg på riktigt!!:) Men det är mysigt det med!



I eftermiddag ska jag åka till Skövde med mamma och syster. Vi ska fika och sen gå på musikalen "Annie", på stadsteatern i Skövde. Ska bli så mysigt!! Hoppas att ni har en bra dag, Kramar!! 

Av Sara - 18 september 2011 10:51

Godmorgon!! Eller godförmiddag, kanske jag ska säga;) Idag sov jag så länge, och det är alltid så himla härligt med sovmorgon! Det är ju faktiskt bara på helgerna som kan sova riktigt länge, så man får passa på. Jag har precis gjort iordning mig och varit ute hos finaste prinsessorna♥ Tänkte att jag skulle ta ut dem en stund i hagen strax! Har bäddat och gjort iordning, och innan det blev det god frukost:) Idag blir det lite plugg inför den kommande veckan. Känns skönt att jag inte har något prov i nästa vecka, utan bara läxor. Engelska, no och tyska! Sen blir det långpromenad idag också, och så ska jag skicka iväg min beställning på fotoframkallning, som jag inte hann med igår!


 

 

Ha en underbar dag, fina ni! Massa kramar! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards