sarasvensson

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Sara - 17 september 2011 18:25



Hej på er! Hoppas att ni har en fin lördag! Det är så himla härligt att vara ledig, och idag har jag bara slappat och tagit det lungt, och inte gjort så mycket nytta, haha! Nej, men jag tycker verkligen att man ska ta några dagar då man bara slappar och vilar upp sig, skiter i läxor och bara gör sånt som man själv vill! Jag känner verkligen igen mig, när man är sådär jättetrött, det regnar ute och man har massa läxor att göra! Då vill man inget annat än att krypa ner under täcket:) Så idag har det inte blivit något plugg alls! Så himla skönt att slippa det för en gång skull! Får ta och bocka av lite sånt imorgon istället:) Jag har varit ute mycket idag, och fått massa frisk luft! Embla och Troja har varit ute nästan hela dagen, från i förmiddags till nu sent i eftermiddag. Så skönt för dem! Ska försöka hinna med att skicka iväg en beställning på fotoframkallning idag också! Beställer ju från photobox, massa fotoprodukter och framkallning! Just nu är det ett erbjudande på 180 bilder plus frakt, 165 kr! Så ett sådant bra erbjudande kan man ju inte gå misste om!!:)


Nu har jag precis duschat och gjort iordning mig, så just nu sitter jag faktiskt i mitt mysiga, lilla rum och skriver till er:) Nu har det faktiskt blivit mörkt nog, att jag kan tända min mysbelysning på nattduksbordet och min fönsterlampa i fönster. Jag älskar när det börjar skymma ute, och man får tända upp i rummet! Höstmys! Min blommiga, goa morgonrock har fått komma upp idag också!:) Nu är det strax middag med familjen, och sen mys framför tvn! Ha en fin kväll, underbara ni! Puss och Kram ♥

Av Sara - 17 september 2011 09:19

 

 

Godmorgon på er!! Hoppas att ni har sovit gott ♥ Det känns så himla kul att hinna med såna här morgon-inlägg, och kunna skriva till er ofta!! Det gör mig glad!! Som jag skrev igår, så blir det en lugn hemmadag idag. Ska fixa med lite allt möjligt, Embla och Troja ska ut, det ska pluggas och så ska jag hinna med en långpromenad också! Har varit uppe ett tag nu och bara njutit av morgonen. Jag tycker det är så härligt att vakna tidigt, och hinna med en massa saker just på morgonen. Morgonen är lugn och det är härligt. Eventuellt ska syrran och jag in en sväng till stan nu på förmiddagen! Vi planerar att åka till Axel & Ebba, och titta på dem nya höstkläderna, som kommit in i butiken. Sen ska ju julklappar till fyra favoriter också fixas! Jag antar verkligen att vara ute i sista sekund, så jag börjar i tid! :) Jag har så mycket fint och kul på gång till tjejerna, att jag bara vill berätta för er här med en gång!! Men det är en hemlis:) Men ni får såklart se och veta allting efter Julkalaset den 15 december. LÄNGTAR!


Jag vill önska er en jättefin dag! Får se hur mycket tid jag har till bloggen idag, men något inlägg ska jag nog allt hinna med:) Vi hörs lite senare!! Kramar i massor ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards