sarasvensson

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sara - 13 september 2011 19:14

Vi ber om ursäkt för att veckans "måndag med Julia"-inlägg ej publicerades igår.


Hej allesammans! Nu är det fjärde gången jag bloggar här hos Sara, och jag älskar det! Sara är så underbart snäll och jag hoppas verkligen att ni följer hennes fantastiska blogg!


Denna gången ska jag bjuda på några bekväma outfits och även ett litet tips;).    

Denna klädseln består av en mjukis/stor/skön tröja från MQ och ett par gamla jeans från JC. En vanlig skön och avslappnad outfit som man kan ha en helt vanlig dag:).


En helt enkel utstyrsel är ett par byxor med ett vanligt linne istoppat. Stilrent! Jeans från JC och linne från H&M.


Ibland är det skönt att bara ha en helt vanlig munkis på sig. Just denna finns i flera olika färger på H&M. Vet tyvärr inte om den finns kvar, köpte den i början av sommaren!


Jo ni vet, ibland är det super skönt att ha på sig något mjukt och väldigt bekvämt, och ja, gissa vad det kan vara!?

 

En ONEPIECE!! Hihi. Den är super skön att bara gå omkring i en mörk och trist höstdag hemma. Så mysigt! Verkligen en rekommendation! På Stadium finns det flera olika färger och mönster, för lite billigare priser istället för att köpa en riktigt Onepiece för 1000-1800!


JOFAMA BY KENZA

Jag vet inte om någon av er läser Kenzas blogg ( Klicka HÄR, så kommer du till Kenzas blogg). Jag följer henne i vardagen. Jag kan berätta lite om henne. Hon är 20 år och en väldigt känd modell här i Sverige! Hon har varit med i flera program på tv och har flera kollektioner men det hon är mest berömd för är hennes blogg. Denna hösten kommer hon ut med flera olika snygga höstjackor. Jag vill tipsa er om hennes kollektion och någon som läser detta kanske köper en jacka, vem vet?


Det var allt för denna måndagen. Men jag är tillbaka nästa måndag igen! Jag hoppas innerligt att ni får en bra vecka.


Kram Julia


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards