sarasvensson

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Sara - 8 september 2011 16:54

God dag, god dag!

Nu är jag här igen!


Jag är en sådan person som alltid tröttnar på saker direkt om det inte händer något nytt eller jag får ny inspriation. Så därför brukar det gå lite i perioder med mitt fotande, om jag inte känner mig inspirerad så kan jag bara inte fota! Blir bara irriterad och bilderna fula. Så för att få inspiration brukar jag kolla olika bloggar och googla runt efter bilder. Självklart vill jag ju att ni också ska bli inspirerade, även om inte alla är intresserade av foto så kan det vara kul ändå.


Så här kommer mina tre favoriter inom bloggar och en inom redigering.



Den här bloggen drivs av en tjej som heter Katie och bor i USA, jag har läst den superlänge, tycker att hon tar de mest färgglada och häftiga bilderna i hela världen typ.


Klicka HÄR så kommer du till Katies blogg.


 

Den här bloggen hittade jag för typ några månader sedan och har följt slaviskt sedan dess. Även om jag kanske inte gillar alla bilder så gillar jag ändå helheten och att hon har en egen stil.


Klicka HÄR så kommer du till bloggen.


 

Hittade även denna blogg för några månader sedan. Gillar t.ex att tjejen har så himla mjuka och fina linjer och färger i sina bilder!


Klicka HÄR så kommer du till bloggen.


 

Gillar även denna hemsidan som är lite ett mellanting av en blogg och ett fortfolio. Dock är inte detta en fotoblogg direkt utan mer en redigeringsblogg, han gör extremt snygga redigeringar på bilderna, vissa bilder ser helt sjuka ut, fattar inte hur han bär sig åt!


Klicka HÄR så kommer du till bloggen.


OSB! Det är på egen risk man går in på dessa sidor eftersom man lätt kan bli avundsjuk och känna sig himla dålig när man jämför med dessa bloggare. Men man får försöka komma ihåg att de har hållit på himla länge med foto. Och dessutom har de värstingkameror typ!


Så idag blev det inga bilder som var fotade av mig, får ta igen det nästa vecka :)


Hejsvej, ses nästa vecka!


Sanna


OBSOBS! Jag får passa på att gratulera Sara också som har fått äran att vara med på Timoteijs blogg! Så glad för din skull! ♥


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards